掃呢頁CODE去手機

2020年5月9日 星期六

【請學生睇得獎作】馬浚偉轉贈導演獎給亡母 9月挑戰賤嘴男 #馬浚偉

(攝影:盧妹)馬浚偉今日到尖沙嘴為電影《生前約死後》舉行導演分享會,首次執導的他早前獲得由全民投票、網上平台舉辦電影大獎的最佳新晉導演獎,馬浚偉說:「 ...




(攝影:盧妹)


馬浚偉今日到尖沙嘴為電影《生前約死後》舉行導演分享會,首次執導的他早前獲得由全民投票、網上平台舉辦電影大獎的最佳新晉導演獎,馬浚偉說:「好開心,因為部戲我係寫畀我媽咪,佢都走咗好多年,今年母親節我有份好好嘅禮物送畀佢。」

馬浚偉指電影因武漢肺炎疫情影響而落畫,現時戲院重開,即獲院線安排重新上映:「我哋仲得到賽馬會贊助,嚟緊會舉行36場免費放映會,每場約有100位觀眾,主要邀請中學同大專生,叫佢哋帶埋屋企人嚟欣賞,每場我都會去做分享。」

武漢肺炎疫情近日有紓緩迹象,馬浚偉的工作亦陸續籌備中,他透露9月將再演出舞台劇:「今次個劇本都係我寫,預計6月初開始排,係好好笑嘅喜劇,我會飾演賤嘴mean精。」電影方面,他將以聾人為題材再寫劇本,以姜大衞1986年的電影《聽不到的說話》作藍本。

採訪、攝影:盧妹

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

馬浚偉首次執導的電影,將會重映及安排免費放映場次,他將親身到戲院與觀眾分享。



鍾意就快D Share啦!