掃呢頁CODE去手機

2020年5月17日 星期日

【真朋友】唔會介紹男仔畀唐詩詠 黃翠如唔想連累人 #唐詩詠 #黃翠如

雖然同唐詩詠好老友,但翠如話唔會介紹男仔畀佢識。
【真朋友】唔會介紹男仔畀唐詩詠黃翠如唔想連累人雖然同唐詩詠好老友,但翠如話唔會介紹男仔畀佢識。正拍攝新劇《七公主》的黃翠如笑言之前因疫情停工,做了半年 ...




【真朋友】唔會介紹男仔畀唐詩詠 黃翠如唔想連累人

雖然同唐詩詠好老友,但翠如話唔會介紹男仔畀佢識。

正拍攝新劇《七公主》的黃翠如笑言之前因疫情停工,做了半年少奶,期間做了許多瘋狂事,例如去咗撲米而老公蕭正楠就要搶廁紙。相隔半年再開工,她指因天氣炎熱較為辛苦,前一日與高海寧拍攝激烈嗌交外景戲時,身穿的西裝外套就全濕透,要吹乾才可繼續,還有為拍此劇瘋狂着斗零高踭尖頭鞋,成就人生第一次,從而令本身有扁平足的她很不習慣。

提到好姊妹唐詩詠39歲生日,翠如稱已陪壽星切了7個生日蛋糕,但講到為壽星介紹男仔,就指詩詠要連開3套劇,根本冇時間,只會連累「個男仔」,到適當時候自會催逼詩詠。至於詩詠早前公布7月將送忘母一份神秘禮物惹起閃婚疑雲,翠如稱也望好友有喜訊,但指禮物與對方的感情事無關,自己和詩詠看到報道也得啖笑。




鍾意就快D Share啦!