掃呢頁CODE去手機

2020年5月31日 星期日

梁茵:阿媽打兩份工捱病 梁茵冇錢畀家用掙扎轉行 #梁茵

真係好難決擇!26歲無綫藝人梁茵入行7年來默默耕耘,近年憑《愛.回家之開心速遞》「威龍潘金蓮」Anita一角成功入屋,劇中與鄺潔楹組成「拜金姊妹」,戲 ...




真係好難決擇!


26歲無綫藝人梁茵入行7年來默默耕耘,近年憑《愛.回家之開心速遞》「威龍潘金蓮」Anita一角成功入屋,劇中與鄺潔楹組成「拜金姊妹」,戲份愈來愈多,獲封「愛回家女神」知名度大增。梁茵出生於草根家庭,其母親一直打兩份工支撐家庭開支,而父親當初極力反對她加入娛樂圈這個「大染缸」,但她堅持己見,直至入行後經常連家用也拿不出來,讓她一度覺得愧對家人,並開始反省是否做錯決定。


近年梁茵多次想過放棄,事緣媽媽身體出現問題,無法再兼顧兩份工,導致身為長女的她陷入掙扎之中。她說:「初時媽媽只係耳水不平衡,後期發現身體有更多毛病,作為大女嘅我,當時不斷諗係咪應該為咗屋企人,放棄我追求咗好耐嘅夢想。對我而言,家庭始終最重要。」但後來幸得病母支持,讓她放心去追夢,她忍不住眼眶泛淚說:「屋企環境唔太好,亦冇家庭背景,我好感激媽咪即使當時身體唔舒服,佢依然無條件支持我。」


她年幼時家住公屋,長大難免想為父母改善居住環境,就算現時總算捱出頭,她坦言上車置業依然太遙遠:「我依家收入要交租,家用亦只夠畀細佬生活開支,所以買樓真係言之尚早,現階段淨係希望爭取更多工作機會,令到更多觀眾認識我。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!