掃呢頁CODE去手機

2020年5月31日 星期日

【賭王彌留時】三房獨子何猷啟行街心事重重狂撳手機 大女愈大愈似三太 #三太 #何猷啟 #何鴻燊 #賭王

日前賭王何鴻燊離世,享年98歲,喺賭王死訊公布之前,已經有消息指佢性命垂危。嗰段時間,壹仔就喺街見到賭王三房獨子何猷啟,自己一個人,無好似平時咁黐實老 ...






日前賭王何鴻燊離世,享年98歲,喺賭王死訊公布之前,已經有消息指佢性命垂危。

嗰段時間,壹仔就喺街見到賭王三房獨子何猷啟,自己一個人,無好似平時咁黐實老婆齊嬌。

見佢頭耷耷無厘神氣,而且行到急急腳咁,無論去到邊度,猷啟都做緊同一個動作,就係不停撳手機。

而且仲撳到擰晒頭,唔通一路update緊賭王當時嘅情況?

其實29歲嘅猷啟,為咗幫賭王添喜,都好努力,兩年抱兩,分別生咗囡囡Tittania同Tylia,同四房鬥快開枝散葉。

而猷啟老婆齊嬌,亦經常畀大女Tittania出鏡,有別於其他家族成員咁收收埋埋。前排齊嬌仲同大女一齊上藝術堂,見到Tittania眼大大面圓圓,好有嫲嫲陳婉珍影子。

不過宣佈賭王過身嗰日,四房齊晒腳喺醫院門外見傳媒,除咗超盈老公辛奇隆唔見,猷啟個老婆齊嬌都冇現身,送別老爺。

攝錄:余一樂





----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!