掃呢頁CODE去手機

2020年5月31日 星期日

【好對唔住…】方力申自爆偷食拍片道歉:我把持唔住 #方力申

小方自揭做偷食男。
【好對唔住…】方力申自爆偷食拍片道歉:我把持唔住小方自揭做偷食男。方力申於本月中在社交網發文稱,因抗疫數月來跟好多朋友都肥了,所以於本月17日起進行為 ...




【好對唔住…】方力申自爆偷食拍片道歉:我把持唔住

小方自揭做偷食男。

方力申於本月中在社交網發文稱,因抗疫數月來跟好多朋友都肥了,所以於本月17日起進行為期30日的「抗疫大大力」計劃。將近兩周過去,小方今日拍片竟然是向大家道歉,說:「好對唔住,我把持唔住,我對唔住抗疫大大力,原本禮拜五Cheat Day,我Cheat完再Cheat,我噚日…偷食、偷飲…我唔敢上磅!」

上周小方上磅是82.4kg,比操練前還要重0.2kg,昨日偷食完,戰戰兢兢上磅後竟回復減磅前的82.2kg,他即鬆一口氣合十說:「上天都對我不薄。」他在留言亦再次道歉:「我好對唔住 #抗疫大大力!我知錯喇!我呢個禮拜扣番個cheat day補償番!」

可幸體重只回復未減前,比上周輕0.2kg。
可幸體重只回復未減前,比上周輕0.2kg。
小方感謝上天。

小方感謝上天。



鍾意就快D Share啦!