掃呢頁CODE去手機

2020年6月16日 星期二

【安心復工】許志安100% Ready向前行 蔡立兒力撐屬於舞台 #安仔 #蔡立兒 #許志安

左圖採訪、攝影:黃曉妍/右圖攝影:葉君海許志安今日復工錄影ViuTV音樂節目,受訪時說已經100%準備好,以行動通知朋友,自己會向前行。歐陽德勛和蔡立 ...




左圖採訪、攝影:黃曉妍/右圖攝影:葉君海


許志安今日復工錄影ViuTV音樂節目,受訪時說已經100%準備好,以行動通知朋友,自己會向前行。歐陽德勛和蔡立兒今晚在觀塘舉行網上音樂會,對於好友許志安今日復工錄影,蔡立兒坦言很替安仔開心,認為他是屬於唱歌舞台。安仔作復出這個決定會否感到很大壓力?歐陽德勛說:「其實冇乜特別,同佢細心研究過,我咁多年認識嘅許志安係屬於舞台,佢上到台就忘我,無論經過高與低,佢上返台就做返一個專業歌手,呢樣嘢係我唔會擔心,朋友嘅嘢,在心中就夠,其實我同佢(蔡立兒)噚晚都分別send咗message畀佢,衷心祝福咗佢,佢(許志安)都好簡單,只係留咗心心、多謝嘅emoji。」

問到有沒有找過鄭秀文(Sammi)傾過?蔡立兒表示會選擇祈禱,不會刻意找對方,因平時多數靠見面來溝通。這段時間沒有見面?蔡立兒說:「有時見一個,其中一堆。」Sammi是否已原諒了許志安?歐陽德勛表示:「呢啲我哋就冇問,不過會為佢哋兩個祈禱。」

受疫情影響,他們透露工作被迫停頓,所以多了時間舉行網上音樂會,她笑說:「呢個都唔知係第幾個live,但好感恩,我哋兩個好多時都一齊做。」有沒有試過因為見面多而多拗撬?歐陽德勛笑說:「都冇嘅!」蔡立兒透露平時唱舊歌之餘,亦會留意新歌,她表示喜歡江海珈(AGA)和馮允謙。

對於他們去年曾有意做經理人捧小朋友,蔡歐陽德勛說:「有啲家長嘅子女長大咗,未必一定入行,只係想栽培下佢哋,當一個課餘活動,想搵人學唱歌,佢(蔡立兒)不嬲都教唱歌,所以搵我哋,好大責任架,雖然今年遇到疫情,但我哋遇到有好嘅潛質都唔會放棄。」

採訪、攝影:黃曉妍

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

歐陽德勛和蔡立兒今晚在觀塘開LIVE,他們說昨晚已祝福安仔順利。


蔡立兒覺得安仔屬於舞台,支持復出。


歐陽德勛沒在過問Sammi是否已經原諒安仔,但就有為雙方祈禱。


許志安今日復工,受訪時已經100%準備好。



鍾意就快D Share啦!