掃呢頁CODE去手機

2020年6月16日 星期二

【長大Move on】薛凱琪放棄尋找王子 只需一個願意照顧自己的人 #薛凱琪

攝影:曹家誠剛推出新歌《南昌街王子》的薛凱琪(Fiona),今日現身新城宣傳,事隔年半再推新作,亦是她回歸華納後首支作品,Fiona稱透過黃偉文的歌詞 ...




攝影:曹家誠


剛推出新歌《南昌街王子》的薛凱琪(Fiona),今日現身新城宣傳,事隔年半再推新作,亦是她回歸華納後首支作品,Fiona稱透過黃偉文的歌詞表達出人到某一個階段就需要懂得「貼地」,她說:「Wyman話呢首係童話篇最後一首,人總要長大Move on,我自己亦喺呢幾年學識。」

Fiona更借歌比喻情路上,與其不停找尋心中的王子,倒不如接受一個願意照顧你的人:「我以前覺得對方一定要好浪漫,但後來發現太浪漫嘅人好花弗,而家只需嗰個人可以喺我病嘅時候照顧我,愛錫我同屋企人就夠啦。」

提到新歌MV亦是由Fiona執導兼演出,不過拍攝前就鬧出意外,事原前一晚她試戴隱形眼鏡時不慎傷眼,導致嚴重泛紅:「要即刻衝去睇醫生,但都仲係好紅,拍攝完後仲要逐格用CG執返我隻眼,結果用咗好多錢去拍。」

採訪、攝影:曹家誠

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

Fiona表示借歌比喻情路上,與其不停找尋心中的王子,倒不如接受一個願意照顧你的人



鍾意就快D Share啦!