掃呢頁CODE去手機

2020年6月22日 星期一

【頭條獨家】40歲仲未有女友 吳卓羲笑阿媽心急寧抱孫先 #吳卓羲

《飛虎》中卓羲有蔡潔和余香凝選擇,但現實中他感情仲未有着落。
【頭條獨家】40歲仲未有女友吳卓羲笑阿媽心急寧抱孫先《飛虎》中卓羲有蔡潔和余香凝選擇,但現實中他感情仲未有着落。吳卓羲最近在《飛虎之雷霆極戰》演的「章 ...




40歲仲未有女友吳卓羲笑阿媽心急寧抱孫先《飛虎》中卓羲有蔡潔和余香凝選擇,但現實中他感情仲未有着落。吳卓羲最近在《飛虎之雷霆極戰》演的「章 ...




【頭條獨家】40歲仲未有女友 吳卓羲笑阿媽心急寧抱孫先



《飛虎》中卓羲有蔡潔和余香凝選擇,但現實中他感情仲未有着落。

吳卓羲最近在《飛虎之雷霆極戰》演的「章文龍」周旋於蔡潔演「毛逸敏」和余香凝演「姚嘉楠」之間,相當好艷福。不過,現實中已40歲的他,感情依然未有着落,他坦言工作太忙緣份未到都冇計,而揀女友只要求靚女、孝順及獨立,叫大家多等幾年,應該會有好消息,但原來吳媽媽早已等唔切,竟然想先抱孫後飲新抱茶,令他哭笑不得。撰文:杜淑霞 攝影:李維隆 髮型:Harry Leung 化妝:Marsha Ma 場地:香港瑰麗酒店

卓羲坦言自己都想拍拖,可惜工作太忙,又未遇到緣份。
卓羲坦言自己都想拍拖,可惜工作太忙,又未遇到緣份。
《飛虎》中,卓羲周旋於蔡潔和余香凝之間,跟兩女都有咀戲。

《飛虎》中,卓羲周旋於蔡潔和余香凝之間,跟兩女都有咀戲。



卓羲今次在《飛虎》跟黃宗澤再拍檔,原來兩人在TVB年代合作不算多,所以今次玩得特別開心,加埋馬國明和三哥苗僑偉,日日開工充滿笑聲。不過,他亦被兄弟取笑,今次劇中特別好艷福,有兩個女拍檔,而蔡潔仲自爆為打開兩人隔膜,他曾主動請飲嘢,他笑着澄清謂:「我驚佢覺得我Cool,我哋要發生愛情故事,唔可以有隔膜先,不過我唔係淨係請佢飲,全部人都有請。」

《飛虎》中,卓羲周旋於蔡潔和余香凝之間,跟兩女都有咀戲。

《飛虎》中,卓羲周旋於蔡潔和余香凝之間,跟兩女都有咀戲。
卓羲在TVB年代跟黃宗澤合作不算太多,終於在《飛虎》一、二輯有好多對手機會。

卓羲在TVB年代跟黃宗澤合作不算太多,終於在《飛虎》一、二輯有好多對手機會。



劇中卓羲有兩女選擇,但現實中他仲未有着落,講到擇偶要求,他笑言最好靚女,但首要孝順仲要夠獨立,「因為我有時做嘢唔喺香港,可能去海外做嘢,可能唔止見唔到兩、三日,好似拍戲拍兩、三個月咁點呢,你唔可能成日都飛到嚟,會有啲獨立嘅時候,你有自己工作同興趣去做會好啲。」

卓羲又自爆媽咪都有催婚,但知道他太忙,連女友都未有唯有直接想抱孫,「佢話『唔結婚生仔先啦,知你暫時冇乜時間,生仔先會唔會考慮吓?』,我話吓!佢即刻話『咁無嘢啦,食飯先』,佢都係問過一、兩次。(生仔先你OK?)我無所謂,我OK。」卓羲話阿媽和家姐都講明肯幫手湊,他亦擔心自己年紀唔細,過多幾年都未必湊到,可惜他仲未有對象,「畀多幾年時間我,我會努力搵緣份。」

卓羲本身愛儲手辦公仔,年前內地舉行過展覧後,已發展為生意。

卓羲本身愛儲手辦公仔,年前內地舉行過展覧後,已發展為生意。
幕前工作外,卓羲早前開始搞網店,賣自家品牌時裝。

幕前工作外,卓羲早前開始搞網店,賣自家品牌時裝。
近年卓羲在內地發展,拍攝了不少內地劇。

近年卓羲在內地發展,拍攝了不少內地劇。

鍾意就快D Share啦!