掃呢頁CODE去手機

2020年6月22日 星期一

【add名人時尚】林嘉欣難忘人生最恐怖的夢魘 「嗰時成日周身瘀晒」 #林嘉欣

「死因無可疑」這組字,過去一年大家聽得多,萬般滋味。今個星期上畫,林嘉欣、黃秋生演出的驚嚇電影《死因無可疑》,講的不是無名浮屍、少年跳樓,而是由呃保險 ...






「死因無可疑」這組字,過去一年大家聽得多,萬般滋味。今個星期上畫,林嘉欣、黃秋生演出的驚嚇電影《死因無可疑》,講的不是無名浮屍、少年跳樓,而是由呃保險引發的連串恐怖事件。林嘉欣再次和自己過不去,按老公袁劍偉導演要求,變身單眼瘸腿、爛賭暗黑中婦,「角色同我林嘉欣實在太唔同,所以我無話抽離唔到。」

【增肥10磅首次入賭場】

林嘉欣影相時總是嘻嘻哈哈,吃着牛角包講笑,一埋位就變了另一個人。林嘉欣是典型同自己過不去的演員,越大挑戰越喜歡,醜女、性格扭曲的全沒問題,新作《死因無可疑》為演單眼暗黑中婦角色,特意增肥10磅、不染頭、不修甲三個月,又不理醫生的四小時配戴指引,長戴特製隱形眼鏡拍片。「辛苦!但我鐘意用呢種唔方便、唔舒服去幫我(入戲)。當我戴con時,有一邊眼係睇唔到,好吃力,咁要用耳仔帶動個人,成個形態都唔同咗,到我一除左con ,就變返林嘉欣喇。」從未去過賭場的她,更特意去澳門賭廳觀摩中年師奶如何賭錢,她發現女賭徒身上衣着總有點紅紅紫紫,又怪動作多多,「咁大個女未去過,我一埋位就俾個荷官喝,『阿姐,呢度講手勢㗎!』,我俾佢一鬧,就好似啞咗咁,咁我就放一千蚊,劇組嘅錢嚟,好驚,最尾贏咗左三千蚊,我唔玩喇!原來真係好緊張。」

【十八年前的夢魘 】

講到拍鬼片、黑暗格局電影,林嘉欣拍過多部,也試過無法抽離角色,多年前《百日告別》時,戲中喪夫的情感,和現實中她父親離世的傷痛交織,「嗰時嘅感情,真真假假我都分唔到,比較難抽離。」人生最恐怖的一件事,也是拍片:《異度空間》,「其實拍完嗰部戲之後,我唔係好夠膽拍鬼片,可能係,由於哥哥最後(自殺)嗰件事啦;同埋,嗰段時間,唔知點解,我成日成身瘀晒,嗰時我有少少疑神疑鬼。拍鬼片,都係夜戲多,咁你個人又唔夠瞓,加上嗰時我自己一個人住,啱啱嚟香港冇幾耐,冇人冇物,又冇朋友可以傾訴,嗰時個狀態好怪,我好深刻,覺得好恐怖,我又唔係見到啲咩(鬼怪)喎,但到今時今日,諗起都打冷震、毛管戙。」

【瘋狂玩泥密密看書】

電影以詐騙保險做主題,林嘉欣廿五歲才買保險,對囡囡就一出世就做足準備,買定教育基金類保險,「啲女就一出世買,主要買教育個類,咁到十八歲就本連息拎返,好安全。」過去幾個月留家,接送囡囡上陶泥班,她更瘋狂愛上,IG上全是狂玩陶泥拉肧的相片,整花瓶、咖啡杯,『嗰女都問:媽咪你愛我多啲,定愛陶瓷多啲 。』」疫情期間,她和分散各地的媽咪、姐妹日日video call,互相接濟口罩,感情更親密。另一得着,就要數日日睇書,一次過掃清堆叠床頭一年多的兩三叠書,「我通常一次過開四、五本書,閱讀有一種感染力,有時有煩惱我會睇書,書未必畀到答案你,但睇完會好舒服。」

【神秘的忘年筆友】

除了看書,她亦愛寫信,每逢出埠工作或旅行,都會手寫明信片或信寄回家,「o依家啲人唔等得,但收信,你就會有一種等待、一種期待,咁幾好呀,人生裡面有啲嘢可以期待喎,唔駛吓吓即食。」早前有報導,林嘉欣有位由15歲開始互相通信的筆友,對方更住在德國,用打字機打字寫信。神秘人是誰?她親自開估,「媽咪嘅老公係德國人,我係同後父嘅爸爸通信,所以我叫佢 grandpa,佢九十歲㗎喇,所以點解佢用打字機寫信。前年,我帶我兩個女、先生去德國探佢,我啲女話:『媽咪,點解great grandpa係藍眼嘅?』我話,你唔好問啦,你婆婆係好風光呀,哈哈哈哈。」

採訪、攝影、造型:蘋果日報

髮型: Bart Choi @ il Colpo 

化妝: Shuen Kong 

服裝: Alexander McQueen Balenciaga

場地: K11ARTUS

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



林嘉欣曾經有一段時間不敢拍鬼片,新作《死因無可疑》再次挑戰自己。


林嘉欣


Alexander McQueen 黑色泡泡袖連身裙、皮帶


嘉欣愛寫信給丈夫、女兒,因為覺得手寫的文字,會傳遞當時人的心情。


Balenciaga 灰色格紋西裝 Bvlgari 戒指


《死因無可疑》中演單眼弱視、爛賭的中年婦人沈子玲。


黃秋生、陳家樂一同主演。


瘋狂愛上陶瓷拉肧。


囡囡Sofie已七歲。


疫情期間,她狂看書,睇咗幾十本。



鍾意就快D Share啦!