掃呢頁CODE去手機

2020年6月5日 星期五

林文龍:【破天荒】亞視副總裁林文龍為無綫新劇造勢 #亞視 #林文龍 #無綫

呢個真係歷史性時刻!藝人黃翠如、林文龍、連詩雅、陳自瑤、蘇皓兒等在將軍澳電視城為無綫劇集《那些我愛過的人》宣傳。眾演員在台上分享,身為亞視副總裁的主角 ...




呢個真係歷史性時刻!


藝人黃翠如、林文龍、連詩雅、陳自瑤、蘇皓兒等在將軍澳電視城為無綫劇集《那些我愛過的人》宣傳。眾演員在台上分享,身為亞視副總裁的主角林文龍「踩場」到無綫宣傳,身份尷尬,翠如笑問「副總裁」文龍為何會為友台劇集宣傳?文龍即針鋒相對指司儀區永權與翠如皆來自有線電視,相當爆笑。隨後文龍又取笑翠如是「蕭Auntie」,又指她是有線的鎮台之寶。


林文龍以亞視高層身份到無綫宣傳新劇相信也是第一人,他說:「今日感覺幾得意,好似離開無綫十年之後返嚟拍《不懂撒嬌的女人》嘅感覺,但係現階段可能係TVB嘅最後一套。(宣傳係無綫邀請?)係,之後有時間都會再做宣傳。(帶隊去亞視宣傳?)娛樂圈係應該百花齊放,無分彼此,同杜生(無綫高層杜之克)傾偈,佢話使唔使擺喺你哋嗰邊上呀,我冇所謂,因為大家始終唔係直接嘅競爭對手。(有冇機會成事?)我open嘅,但係要商量,要睇返公司政策。(有傾過合作?)冇,冇咁詳細。(最後一套劇?)現階段係,因為公司架構上好多嘢要處理,電視台要有自己製作,依家都搵緊台前幕後。(會唔會喺TVB挖角?)之前有同啲前同事傾過偈,依家TVB自由度高好多,我哋又唔係一個落地嘅電視台,模式上有分別,畀到多啲工作機會絕對係好事,但係要清楚合約內容有冇牴觸。(亞視劇都唔拍?)暫時都唔拍住,因為真係冇時間。」


黃翠如講到被文龍取笑為「蕭Auntie」,她笑說:「佢好衰,第一日見已經咁嗌我,當時我仲未公布結婚。」此外,活動完結後兩台高層林文龍與無綫的杜之克擊拳道別,惺惺相惜。


而有份參演的馮素波被問到最珍惜的事情,她笑說:「我最珍惜文龍,唔係TVB嘅演員都返嚟宣傳,希望再同佢拍劇做母子。」文龍則笑說:「你即係難委佢啫(指台下高層)。我都好珍惜,因為呢套可能係我呢個階段嘅最後一套劇。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!