掃呢頁CODE去手機

2020年6月5日 星期五

林盛斌晒細仔萌爆便便片 #林盛斌

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}家中有三女一子的Bob(林盛 ...




家中有三女一子的Bob(林盛斌)經常於社交網分享湊仔樂事,自從大前年孻仔林道申(Jaye)出世後,錫到個「金叵羅」的他更頻頻晒Jaye的搞笑私生活,繼早前公開囝囝肉技緊獻唱印尼歌《Tiada Lagi》後,昨日他又貼出對方的「便便片」!片中,坐在馬桶上的Jaye雙眼水汪汪,一臉「無辜」地用奶音向鏡頭讚自己:「我好叻仔呀,我屙Poo-Poo(指大便)喺廁所度。」一眾網民睇見都大讚萌爆兼叻仔,連Bob都忍唔住留言:「細佬仔,你使唔使咁可愛呀?」

Bob昨日公開細仔的「便便片」。





查實Bob成日都整鬼個仔。



Bob育有三女一子。



三女一子在疫情期間不愁寂寞。




鍾意就快D Share啦!