掃呢頁CODE去手機

2020年6月5日 星期五

【頭條獨家】主持育兒節目乘機偷師 黃澤鋒望囡囡快樂成長 #黃澤鋒

53歲黃澤鋒去年老來得女,自然將萌B「小黃妃」寵到上天,他只盼囡囡快樂成長。
【頭條獨家】主持育兒節目乘機偷師 黃澤鋒望囡囡快樂成長53歲黃澤鋒去年老來得女,自然將萌B「小黃妃」寵到上天,他只盼囡囡快樂成長。53歲黃澤鋒與太太陳 ...




主持育兒節目乘機偷師 黃澤鋒望囡囡快樂成長53歲黃澤鋒去年老來得女,自然將萌B「小黃妃」寵到上天,他只盼囡囡快樂成長。53歲黃澤鋒與太太陳 ...




【頭條獨家】主持育兒節目乘機偷師 黃澤鋒望囡囡快樂成長

53歲黃澤鋒去年老來得女,自然將萌B「小黃妃」寵到上天,他只盼囡囡快樂成長。

53歲黃澤鋒與太太陳麗麗去年老來得女,自然將萌B「小黃妃」黃𤋮恩寵到上天,近日為香港開電視育兒節目《我的志願速成班》任主持的他,亦乘機向一眾專業人士偷師。問是否望女成龍?他只希望囡囡快樂成長,又慨嘆:「自從多咗個小朋友感覺唔同咗,而家想老啲先死,想睇到佢最少大學畢業,如果睇到個孫岀世仲好,但唔知自己有冇咁長命。」採訪:黎寶倫場地:The AIR (The ONE)

澤鋒希望囡囡快樂成長,即使面對逆境也要戰鬥到底!
澤鋒希望囡囡快樂成長,即使面對逆境也要戰鬥到底!
身兼游水及泰拳教練的澤鋒停工多月,幸獲邀為《我的志願速成班》任主持。

身兼游水及泰拳教練的澤鋒停工多月,幸獲邀為《我的志願速成班》任主持。

此次《我》節目中,邀得不同成功人士分享育兒之道,去年7月才榮升老竇的黃澤鋒認為:「小朋友將來做乜,係要用唔同方法培育,但最重要係佢哋有興趣。」難道不渴望女兒繼承衣缽做女飛魚嗎?曾是香港游泳代表隊成員的他私心說:「想!我都希望自己攞獎嘅項目,個女都可以攞到,咁就老懷安慰。」但謂人生苦短,不會強迫囡囡做任何事去破壞兩父女的感情,澤鋒感性地說:「坦白講我90歲時,佢先30幾歲,所以盡量令佢快樂人生。我同太太都唔想成為佢負擔,所以呢十年八年會快快搵多啲,Set一個好家庭、好位置畀佢行,唯一要求係要佢好好讀書。」

將來囡囡要學游水,澤鋒稱會交給朋友去訓練,免影響父女感情。

將來囡囡要學游水,澤鋒稱會交給朋友去訓練,免影響父女感情。
澤鋒夫婦盼追多個B,希望將來囡囡都有個伴相依為命。

澤鋒夫婦盼追多個B,希望將來囡囡都有個伴相依為命。

做人唔好悲觀

提到受疫情影響,年初四起主要收入來源遭截斷,澤鋒卻表示絕不悲觀,「我成日同自己講聽日一定會好,最多重頭嚟過,留得青山在哪怕冇柴燒,樂觀其成囉。」面對社會一片愁雲慘霧,他稱將來都會教囡囡要逆境自強,「人生係一個過程,要為理想而戰鬥到最後一刻!唔好因為而家嘅環境將你人生改變,Set咗咁行就要堅持,過程崎嶇咪用意志走過去囉!」

澤鋒爆囡囡鍾意睇電視,所以不時會跟她講戲劇理論。

澤鋒爆囡囡鍾意睇電視,所以不時會跟她講戲劇理論。
錫到囡囡燶的澤鋒只盼小黃妃好好讀書。

錫到囡囡燶的澤鋒只盼小黃妃好好讀書。

鍾意就快D Share啦!