掃呢頁CODE去手機

2020年8月2日 星期日

【好心見少陣】劉少君與麥德羅出院嘆茶被網民喪插自私:咁快出來播毒 #劉少君 #麥德羅

【新增回應】麥德羅確診武漢肺炎後,與他緊密接觸的好友劉少君亦不幸中招,二人已先後於前日和昨日康復出院,兩個好兄弟今日就急不及待相約到酒樓嘆茶見面,慶祝 ...






【新增回應】

麥德羅確診武漢肺炎後,與他緊密接觸的好友劉少君亦不幸中招,二人已先後於前日和昨日康復出院,兩個好兄弟今日就急不及待相約到酒樓嘆茶見面,慶祝齊齊康復,麥德羅還表示:「好耐冇飲過茶啦,今日同我老友記互相問好,好似生離死別咁。」

不過,對於麥德羅與劉少君康復後即孖住到酒樓飲茶,網民全都一面倒鬧爆喪插,狠批二人行為自私自利四出播毒,未有為他人着想,「2人齊播毒,積吓陰德喇」、「過兩日又送返入去,真係仲飲茶,害得人少」、「有冇搞錯!即刻去公眾地方吹水!為己為人都應該在家休息有冇腦㗎」、「害人害物」、「一好番又出街,祝早日瀨多次」、「一出醫院門口又去闖鬼門關」、「好番仲即刻去人多地方,對人對己都笨X」、「咁快走出來播毒。唔係呀?」、「好快又中,入方艙醫院!」、「可否開名邊間洒樓,大眾安全考慮!」、「好返都有機會復發咁快走出嚟周圍走,仲要去許多老人家去嘅酒樓,離譜!」更有不少網民鬧爆劉少君口罩隨處放,及麥德羅拉低口罩進食極不衞生。

對於被網民喪插康復出院即孖住飲茶,劉少君回應《蘋果》說:「因為我哋冇見成兩個禮拜,啱啱今日又係第一日(麥德羅康復出院),我哋都聚咗一個小時啫,我哋已經分咗手,各自返屋企㗎喇。」對被網民鬧爆自私有何睇法?劉少君說:「咁都唔係嘅,你話畀大家聽,我哋只係分享個過程,知道我哋要點樣更加衞生啲。」會否減少外出?劉少君說:「會㗎會㗎,但唔係唔出街,係點樣康復最緊要。」

至於麥德羅就回應:「健康茶聚,合法的2人一圍,互相慰問,大家都好返了。」對於被網民鬧爆自私,麥德羅表示:「我哋有抗體,唔會播毒,唔通全港好番嘅人都播毒?請大家評評理。」他表示會好好休息:「做自己鍾意做嘅嘢,最緊要唔好影響到人哋。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



劉少君與麥德羅前日和昨日出院,今日即相約飲茶,被網民鬧爆。


網民轟二人一出院即出街飲茶。(網上截圖)


網民一面鬧爆二人自私。(網上截圖)



鍾意就快D Share啦!