掃呢頁CODE去手機

2020年8月2日 星期日

【武漢肺炎】鄧達智入院第5天轉好有胃口進食 同性伴侶離開駿洋完成隔離 #新型肺炎 #武漢肺炎 #鄧達智

娛圈在上月中爆出武漢肺炎傳播鏈,當中麥德羅與女友Apple姐、歌手施匡翹等人最先中招,其後與麥德羅接觸頻繁的劉少君也確診;及後新城亦驚現傳播鏈,曾到新 ...






娛圈在上月中爆出武漢肺炎傳播鏈,當中麥德羅與女友Apple姐、歌手施匡翹等人最先中招,其後與麥德羅接觸頻繁的劉少君也確診;及後新城亦驚現傳播鏈,曾到新城開咪的本地時裝設計師鄧達智(William)亦於上星期確診,在家苦等4日才獲送院,現於聯合醫院的負氣壓房進行治療,而他的同性配偶醫生陳梓欣就要送去火炭駿洋邨隔離。

William現留院已進入第5日,初期由於藥物反應,曾一度發高燒、大腿皮膚變紅、身體乏力及無胃口等,而他昨日已停止打針,《蘋果》今日聯絡他跟進情況,他聲線明顯精神,透露已冇發燒,今朝起身還有胃口煮杯麵進食,情況轉好,他表示:「醫生就話我係無病徵感受,so far我一路都係冇明顯病徵,但係就係感染咗,我入院時候嘅指數係差,雖然唔係話好差,但亦都唔係話好樂觀嘅,所以佢哋要幫我打針,食勁嘅藥,佢哋相信我係好轉。病發到而家,都唔知病發係幾時,但初步確診超過一星期,我都冇咳,冇肺炎過,情況係好好啦。聽日check埋個CT value,知道最新數字後,就決定幾時可以返屋企,陳醫生就今日可以離開火炭嘅隔離營,可以返屋企。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

鄧達智今日留院第5日,身體好轉兼有胃口進食(受訪者提供圖片)



鍾意就快D Share啦!