掃呢頁CODE去手機

2020年8月2日 星期日

【1條珍寶腸做餸】鄭艷麗厭食症康復出院 網民心痛:點夠呀 #鄭艷麗

互聯網圖片現年49歲的90年代前艷星鄭艷麗,今年6月在社交網透露患了厭食症,體重跌至不足100磅,一度進入ICU。近日鄭艷麗在社交網報平安,原來她已出 ...




互聯網圖片


現年49歲的90年代前艷星鄭艷麗,今年6月在社交網透露患了厭食症,體重跌至不足100磅,一度進入ICU。近日鄭艷麗在社交網報平安,原來她已出院1個月,並貼出開餐的相片:「兩天一夜嘅家居旅遊…係真係好開心好放鬆…感謝好姊妹。」

相中的鄭艷麗雖然面頰消瘦,但精神不錯,惟預備開餐的她,只有一條珍寶腸做餸,網民留言:「妳要食返多啲嘢呀,心痛呀!」、「食咁少,點夠呀?」、「見到你開心,我們做粉絲的也很高興,加油!」

鄭艷麗數月前才開FB,分享自己的日常生活,日前留言心情很差:「最害怕就係自己的情緒無法控制,將自己封鎖咗係一個箱裏邊,連自己最鍾意睇的戲都無法專心……但係今日見到契女BB,嗰一剎那係忘記所有嘅一切,心情(有)法子開心,係好舒服的感覺,雖然好短暫。」網民都留言叫她振作。

上月9日,出院一星期的鄭艷麗到布袋澳食海鮮,透露身體狀況:「我啲手手腳腳都正常番可以郁到、身體都回復番好好了,但要完全康復要一段好長的時間,要長期食藥抽血,先可以看到自己要多久才能穩定,還有精神的問題,我相信都可以好容易解決到,因為我身邊真係有好多好多好好嘅朋友幫助我…所以大家無需擔心,我一定會慢慢復原嘅…前幾日好朋友仲同我去咗貝(布)袋澳度食海鮮,我食咗好多好多嘢。」

鄭艷麗是90年代艷星,曾拍多部三級片,亦做過台灣富商王任中的契女,淡出娛樂圈後消聲匿跡,近年被發現在麥當勞工作,環境大不如前。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

鄭艷麗貼出開餐近照,只有1條珍寶腸做餸。(互聯網圖片)


日前到布袋澳食海鮮。(互聯網圖片)


早前因食症入院,日日抽血致手瘀。(互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!