掃呢頁CODE去手機

2020年9月26日 星期六

周秀娜舊愛Avis被指情挑前度打「友誼波」 呼冤:10萬重酬緝兇 #Avis #周秀娜

周秀娜的38歲髮型師舊愛陳偉成(Avis)去年與兼職模特兒黃樂樂(前名黃藹樂)奉子成婚,二人不時在社交網恩愛相片放閃,惟近日有讀者L小姐向《蘋果》爆料 ...






周秀娜的38歲髮型師舊愛陳偉成(Avis)去年與兼職模特兒黃樂樂(前名黃藹樂)奉子成婚,二人不時在社交網恩愛相片放閃,惟近日有讀者L小姐向《蘋果》爆料,聲稱有Avis以WhatsApp撩人妻尋開心的情慾對話。

事有湊巧,Avis旺角的健身中心門外日前不但被人貼大字報唱衰,還被淋紅油,未知是否與桃色糾紛有關。

讀者L小姐向《蘋果》提供了一張聲稱是Avis與一名人妻的情慾對話截圖,當中顯示對話在凌晨1時多,Avis以問對方:「有冇掛住我啊!」還付上心心圖案,對方聲稱正跟老公一起,但Avis未肯罷休:「咁但係你應該都掛住我㗎,聽日我舖頭開完張,夜晚我諗方法叫我老婆返屋企湊小朋友,之後我哋出去開心吓。」人妻繼續請Avis食檸檬,還揶揄他:「好心你啦,咁多年都唔改。」Avis即講出相約「重點」:「我哋咁耐冇嚟過,我老婆生完又鬆晒,冇感覺你明㗎!」人妻力斥他癡線,大罵Avis不應騷擾她,更爆出Avis在老婆懷孕期間都有不停聯絡。Avis死纏爛打謂掛念對方,人妻落閘:「但係我唔掛住你,唔好意思,我已經有個家庭,唔好死纏爛打好唔好?」Avis仍不死心再問:「咁大家出嚟開心吓姐(啫),有咩問題,各取所需。」人妻憤斥:「你要搞唔該搞番你啲妹妹仔」

據知事件中的女主角,曾是Avis舊愛,女主角口中一直用老公做擋箭牌,其實她還未正式結婚,但跟男友關係穩定。

《蘋果》聯絡上女主角的「人夫」S先生,他以短訊講出事情來龍去脈:「嗰日我同我未婚妻夜晚係屋企準備休息嘅時候,同佢一齊用佢手機睇緊劇,點知見到有人WhatsApp佢,跟住佢撳入去睇吓啦,佢撳吓個頭像見到係呢一個人(陳偉成),未婚妻亦都係呢一個人嘅前女朋友,跟住就發咗一啲挑逗我未婚妻嘅文字畀佢,但係我未婚妻又不停拒絕。」S先生之後問未婚妻,她才爆出Avis原來一直有電話騷擾,S先生續說:「未婚妻之前一直唔夠膽話畀我知,因為怕影響我哋之間嘅關係,不過,今次我係親眼目睹,然後我要求佢將所有對話記錄發畀我,我決定報料,希望可以還我一個公道。」

S先生表示相信未婚妻,他說:「我相信受害人唔止我未婚妻一個。」他指未婚妻跟Avis交往了很短時間,二人已分手多時:「我未婚妻發覺佢不停搞三搞四。我同未婚妻都喺埋一齊3年,請你哋揭開佢(陳偉成)呢一面,唔好再有其他無辜嘅受害者。」

對於跟人妻情慾對話,Avis今晚以短訊回應《蘋果》說:「當一個好好嘅笑話,我完全唔知點解, 我結婚之後沒有同一個女性朋友出過街,啲對話更加冇可能出在我口中,我老婆幫我生完小朋友,係男人嘅絕對冇可能講呢啲咁嘅說話,當然我老婆更加唔會相信。」Avis表示結婚後沒再去過夜場和應酬,更加沒結識過新的女性朋友,形容自己連得罪人的機會也沒有:「可能有啲人眼紅我哋逆市之下都開分店,想做啲惡作劇。」Avis指每日都陪住太太和兒子,所以太太完全當這個是笑話,他甚至揚言想以10萬元重酬緝兇。

黃樂樂今晚接受《蘋果》訪問時,亦力撐老公:「我冇唔開心呀,梗係信老公喇!佢基本上每日都同我一齊,即使返工或做嘢,佢都一定會返屋企食飯,而且我成日都會用佢電話打機,佢所有密碼我都知,所以呢單嘢,我有睇過網上嗰個短訊呀,我當笑話睇。」黃樂樂表示太了解Avis平時習慣:「因為我老公平日係好少打字,多數都係語音,所以我睇完個短訊,我都已經肯定唔係佢,佢係好懶,即使打字,佢都係超多錯別字。所以根本無可能出軌。」

Avis今晚於IG上載攬住太太照片,留言:「最近都收到好多朋友send俾我話網上有謠言講個是非,還用電腦Key咗我個樣同埋電話號碼,寫一啲好無聊嘅對話,當然要攞個電話好簡單, 問我是但一間公司都會有,當我收到嘅時候第一時間立即比我老婆睇,我老婆笑到跌咗落地下,話我點會咁有文采,你估你真係讀大學咩……我唔知點解會有啲咁多餘嘅人,自問結婚之後沒有同一個女性朋友出過街,平時我電話都係比我老婆攞住,咁嘅大話都講得出,好在我不嬲都俾咗100分之100安全感我老婆,想破壞我哋嘅感情……太天真啦。」

Avis今晚在IG發文,指有人造謠講自己是非,同時晒恩愛力證夫妻情冇變。(IG圖片)


他又說老婆不信假圖,歡迎找上門對質。(IG圖片)


有報者向《蘋果》報料,指陳偉成凌晨約打「友誼波」。(讀者提供圖片)


黃樂樂誕子後,Avis照顧妻兒好落力,如今形象再受質疑。(IG圖片)


(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!