掃呢頁CODE去手機

2020年9月26日 星期六

楊千嬅自認係緊張媽咪 為湊仔忽略老公 #楊千嬅

因為一場武漢肺炎的關係,改變了不少人的工作和生活模式,楊千嬅最近都加入做YouTuber行列,炮製節目《千言.慢煮》,每集邀請不同嘉賓邊煮邊傾,節目將 ...






因為一場武漢肺炎的關係,改變了不少人的工作和生活模式,楊千嬅最近都加入做YouTuber行列,炮製節目《千言.慢煮》,每集邀請不同嘉賓邊煮邊傾,節目將會在明天上架,頭炮邀請谷祖琳(小谷)做嘉賓,分享在職媽媽的心得及湊仔經。

千嬅坦言自己是個緊張媽咪:「嗰陣我真係唔識,好緊張小朋友嘅喜怒哀樂,成日以為自己識好多嘢,好似讀兒童心理學一樣,不過之後都有諗吓自己係咪逼得太緊呢?其實要贏在起跑線係有啲大鑊,有時令到家長會諗多咗!」相比之下,小谷明顯淡定得多,她不會因為工作忽略囡囡而覺得自責。她說:「小朋友有自己嘅成長,你24小時陪住都唔代表係好,如果真係咁簡單你就發達喇!」她還笑說:「有次個女兒要用ZOOM上堂做功課,點知佢有啲嘢唔明,即刻大聲問我,其實有時我都唔識點解答,我叫佢去問SIRI我雖然係你阿媽,不過我唔係一定叻過你,而家啲教學方法同以前唔一樣。」

千嬅提到有時因為照顧小朋友而忽略老公:「有次個仔發燒燒到40度,嗰陣真係好緊張,成個人癲晒,但係男人係冷靜啲,個仔冇事之後,丁生就話其實我都會發燒㗎!佢真係唔容許我太癲囉!」小谷笑說:「可能佢係想嗲吓你啫,但係喺佢嘅角度,都係想警醒你。不過有啲朋友嘅老公係會詐型,話仔女出世後就冇理過佢,如果佢同我講就一定同佢開拖,我會好嬲,你娶個老婆返嚟咁緊張你啲仔女,真係要跪喺度多謝佢啦,唔該啲老公醒扒啲,老婆都係想搵人分擔吓,唔好搞咁多嘢!」

楊千嬅自認是緊張媽咪。


楊千嬅和谷祖琳分享湊仔經。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!