掃呢頁CODE去手機

2020年9月26日 星期六

莊思敏孫慧雪先試後賣保安全 #孫慧雪 #莊思敏

莊思敏孫慧雪先試後賣保安全

莊思敏孫慧雪先試後賣保安全近年不少藝人投身帶貨行列,莊思敏、孫慧雪及葉翠翠均表示選擇貨源時非常謹慎,以防假貨!莊思敏稱從未被顧客投訴,她會先試用所有產 ...




近年不少藝人投身帶貨行列,莊思敏、孫慧雪及葉翠翠均表示選擇貨源時非常謹慎,以防假貨!莊思敏稱從未被顧客投訴,她會先試用所有產品:「我有賣食品,又會賣護膚品同鑽石,所以我好小心貨源,首先我會直接搵代理商同大廠入貨,全部都要有授權書,保證係真貨;用喺塊面同食落肚都要有證書證明係安全。」

孫慧雪表示會跟知名品牌合作:「當然要搵啲大、知名同信譽良好嘅品牌,我會睇晒佢哋嘅認證。有時開直播,個商家都會喺度,證明係貨真價實。我賣得畀人會好小心,會直接聯絡品牌嘅人,而唔係隔好多重,擔心唔係原裝。我亦會親自試過產品一段時間,確保冇問題,先介紹同推薦畀大家用。」葉翠翠亦稱所賣的產品,都由她與小朋友食過或試用一段時間,並指大部分產品使用至今。






鍾意就快D Share啦!