掃呢頁CODE去手機

2020年9月26日 星期六

【送咗鑽戒手袋】裕美指孤寒唔幫襯自家珠寶店 林作:係咪要計每月送咗幾多萬禮物畀你 #林作 #裕美

年底要賺夠200萬牛津畢業並擁大律師執照的林作,六月公開跟會考零分的裕美拍拖後,林母隨即反對兒子跟離過婚的裕美交往,並表明兩人結婚,便斷絕母子關係。向 ...






年底要賺夠200萬



牛津畢業並擁大律師執照的林作,六月公開跟會考零分的裕美拍拖後,林母隨即反對兒子跟離過婚的裕美交往,並表明兩人結婚,便斷絕母子關係。向來敢言的林作,面對母親態度企硬,曾揚言只要裕美有賺錢能力,最後一定會被接受。早前接受壹仔訪問,他更代裕美發誓,若女友的珠寶店《CHOK Jewellery》 年底賺不到200萬,從此在香港消失。

林作初追裕美,甫見面就話女方男友唔適合,最好分手跟他拍拖。

裕美指林作代發誓「唔夠數應該係佢消失」

離開12月尚有三個多月,問裕美距離目標還有多遠?林作搶發言:「我已經嘗試偷睇佢銀行存摺究竟有幾多錢,但佢原來唔睇,所以我都唔知佢條數有幾多。不過我可以話你知,最毒婦人心,所以佢可能已經秘密儲起一筆,詳細數字畀佢講。」

裕美說:「其實都賺咗唔少。」

林作:「講個數字出嚟,一就一,二就二。」

裕美:「二百萬以內啦。」

林作:「即係癈話,如果達到就已經賣廣告,話自己賺咗幾多。」

裕美交波林作,笑言當日是他立誓,要「消失」應該是他不是自己。再問裕美有沒有達到目標的一半,她表示「不太理條數」,因有好友拍檔睇數,只知開業後生意一直不錯。

林作母親指裕美不夠高質,更預言阿仔有日會返轉頭,跟麥明詩復合,極具娛樂性。

裕美母親欣賞古董珠寶

原來,裕美母親很喜歡珠寶,小時候,母親會帶着她逛珠寶店,一逛就幾小時。自小耳濡目染,裕美自言對珠寶有一定程度認識。現在的網店,出售的有她喜歡的古董款式,也有潮流新款,她和拍檔更會替顧客度身訂造。不過令她意外的是,現今後生仔對一卡鑽戒價錢原來沒有概念,以為幾千蚊就可以買到一卡,試過有人落單要一卡求婚戒指,但只得幾千元預算。

兩人接受訪問時,為送禮物一事講到火花四賤,孰真孰假?

林作否認打本搞生意

她說開始營業五個月,最大一宗交易接近十萬,雖然至今未達標,但對這盤生意,充滿信心。至於外間指林作是背後老闆,打本給女友做生意。裕美立即有反應:「佢咁孤寒,點會?」至於用男友名「CHOK」為珠寶店命名,她說:「坦白講,如果用一個女仔名,我會覺得好普通,如果用林作個名,就會特別啲,同埋其他人會容易記得。」

林作真心認為女友最愛名牌手袋,留意大門放了一個C牌紙袋,應該是裕美生日,他給女友的生日禮物。

「你幫襯買3卡鑽戒送畀我」

問林作有冇幫襯以示支持,他有充份理由:「無呀。只係做生意,希望賺到更多錢,盡量少揮霍。」不過裕美就頗有意見,她說:「你可以喺公司買三卡鑽戒送畀我,我可以賺錢,又可以有禮物。」但林作有他的堅持:「應該要貨真價實咁做好盤生意,如果我幫你買,咁點算係真實?要organic,搵到外邊真實客人。」

「叫你送禮物啫..講咁多」

林作稍作分析,裕美即爆發:「我明白,而家只不過叫你送禮物畀我啫,講咁多做咩!」見女友有點「激動」,林作理直氣壯:「一直都有送,係咪要計條數出嚟?係咪要計每個月送咗幾多萬?」

生日蛋糕的朱古力牌,寫明送畀「老婆」裕美。

「只不過送咗兩個手袋」

林作跟裕美拍拖未夠一年,送過戒指和手袋給女友,裕美指最喜歡戒指,不過林作就認為女仔比較愛名牌包包:「佢最鍾意名牌手袋。」當問到送了幾多個手袋給女友,林作答「幾個啦。」此又再辣㷫女友,裕美說:「你慳啲啦,只不過兩個之嘛,其他嗰啲都係我自己買。」

裕美的網店,以林作英文名字命名。

求和沒有迫切性

林作跟裕美,到底「真不滿」定「耍花槍」?!

定下200萬目標,也不過是為解決女友跟林母之間的問題。不過,此時林作又不覺得並沒有急切性。

「當你睇到,幾千年以來猶太人祖居地以色列,同鄰國巴勒斯都無辦法和解,你呢啲問題更加難解決。人生有咁多問題,我咁多事忙,又唔覺得呢啲有咩迫切性。」

由媽媽朋友向展邦介紹入行做保險,林作近來既忙於訓練新加入團隊成員,又要跟客戶溝通,他說每天只睡四至五個小時,所以要分配時間跟女友和母親見面,已令他冇晒時間。

林作媽是事業型,手上有過億物業。

----------------------------

請即預購《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊,當年鏡頭下的李嘉欣、黎姿、朱茵、舒淇、邱淑貞等三十位經典港姐、性感女星,一一復刻,艷壓全港。

自取優惠價 港幣$83【按此搶購】

包運費價 港幣$110【按此搶購】

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!