掃呢頁CODE去手機

2020年9月26日 星期六

林峯:晒一家三口拳頭照!林峯宣布做爸爸 :用生命去守護 #林峯

恭喜晒!現年40歲嘅林峯老婆張馨月早前傳出喺深圳待產,一直未有透露半點風聲嘅林峯,今日終於喺社交網承認做咗爸爸喇!喜獲千金嘅佢上載多張照片,相中林峯扮 ...




恭喜晒!


現年40歲嘅林峯老婆張馨月早前傳出喺深圳待產,一直未有透露半點風聲嘅林峯,今日終於喺社交網承認做咗爸爸喇!


喜獲千金嘅佢上載多張照片,相中林峯扮成孫悟空而張馨月挺住巨肚扮豬八戒,非常搞鬼,林峯寫道:「第一次抱起你,感受你的溫度和喘息,人生第一次體會到骨血生命的延續。可愛的寶貝,你讓我的拚搏有了新的動力。親愛的老婆,感謝你經受的所有辛苦和不易,我不善言辭,但你的好我全都刻在心裏。這份美滿與幸福,我會用生命去守護和珍惜。」


而張馨月就上載另一輯唯美孕照,見佢身穿透視薄紗上衣,散發出喜悅感!林峯又親吻老婆巨肚,非常有愛!張馨月留言:「第一眼看到你,親吻你的額頭把你擁進懷裏,懷胎十月的辛苦和生產的劇痛變得不值一提。親愛的寶貝,你讓我的人生有了新的意義。美好的生活因你的到來更加溫馨甜蜜,你和爸爸都是掛在我心尖上的惦記。有你們的陪伴,媽媽此生足矣。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!