掃呢頁CODE去手機

2020年9月26日 星期六

胡杏兒慶幸遇到人生最佳伴侶:真係可遇不可求 #胡杏兒

曾幾何時,胡杏兒在別人眼中,是一個為了事業很拼搏的人,從1999年選完港姐入行,到了2011年,憑《萬凰之王》奪得最佳女主角、《怒火街頭》奪得我最喜愛 ...






曾幾何時,胡杏兒在別人眼中,是一個為了事業很拼搏的人,從1999年選完港姐入行,到了2011年,憑《萬凰之王》奪得最佳女主角、《怒火街頭》奪得我最喜愛電視女角色,以及「非凡風采女藝員」,成為「三料視后」,事業發展順利。當時與黃宗澤戀得火熱,實在令不少人羨慕又妒忌,可惜兩人在2012年宣佈分手,回復單身的杏兒寄情工作,2014年告別無綫這個娘家,決心外闖創一番事業。

事業上有新一頁,感情方面亦有着落,杏兒在2015年承認戀上李乘德(Philip),兩人拍拖不足一年便結婚,婚後三年抱兩,先後誕下大仔李奕霆和細仔李奕霖,杏兒由工作狂變成戀仔狂,在工作和家庭上取個平衡,盡可能不錯過兒子的成長過程,今年開始有限度接job。有一段時間沒有拍香港劇集的杏兒,早前拍攝劇集《熟女強人》,劇集播出之時,杏兒在大陸開工,不過在出發前與朱栢康為劇集做宣傳。訪問當日,杏兒身邊有經理人、助手、髮型師、化妝師和造型師等一行8人為她打點,強人背後,實在難聯想到,杏兒已經是兩子之母,還經常在社交平台晒寶貝仔相片的媽咪,杏兒笑說:「我自己都冇諗過,呢樣真係好彩,而家的確係去咗人生另一個階段,能夠遇到一個可以一齊行嘅人,真係可遇不可求,好多嘢要繼續學習。」

曾經有人說過,如果有一段完美關係,對人生有正面影響,杏兒點頭說:「有個人喺度係會唔同,但係相處都係一個學問,能夠遇到一個可以一齊行嘅人,當然都需要兩個人去磨合,好多嘅包容,咁先可以長久,呢樣嘢我仲喺度努力學習。」面對人生的轉變,對事業當然有衝擊,杏兒不諱言某程度上對演戲有一定幫助,今次杏兒在劇中與朱栢康飾演夫婦,在女尊男卑的情況下,朱栢康出軌導致婚姻破裂,同時因為甚少時間照顧囡囡,母女關係疏離:「我諗如果我唔係結咗婚同有小朋友,好多位未有身同感受。劇中有一個女好黐爹哋,當我哋分開嘅時候,阿女唔黐我嘅缺失係好大。事實上生咗女去咗讀書,擺低咗自己個女,可唔可以話佢錯?但係對我嚟講錯過咗就係錯過咗,如果唔係有經歷,唔可以擺到入去呢個角色。」她續說:「呢套戲都畀咗好多領悟,凡事係冇對與錯,係你嘅選擇,當你選擇咗之後,你得到嘅嘢係唔可以怨。」

雖然朱栢康今次與杏兒首度合作,不過離奇地出現化學作用,朱栢康說:「其實事前我有少少擔心自己唔熟,呢套係我第二套電視劇,拖慢手腳,好彩杏兒好照顧我。」在旁的杏兒即說:「我有同啲姊妹講同佢合作,佢哋話鍾意《金都》,合作咗之後好舒服,冇失望,完全唔係新人,最緊要溝通到,我哋喺戲入面係做夫妻,一嚟仲要拍屋企嘅戲,所以起碼要先呃到自己先,一定要有愛嗰個感覺先。」朱栢康聞言後笑說:「演員最大讚賞唔係觀眾,反而係喺對手身上拎到信任,始終觀眾係滿足唔到晒,但係對手只係一個,滿足到先有交流,我以前都試過俾對手批評,嗰陣雄心壯志,唔識得照顧對手,只係諗自己,覺得自己應該要點樣做,對手要點樣配合自己,連溝通嘅餘地都冇,咁咪唔得囉,所以今次好滿足,杏兒唔只做戲上面有經驗,佢真係會照顧對手,對我嚟講真係好難遇到,呢樣嘢喺我生命中唔多。」

撰文:唐琛悠

攝影:陳俊強、廖達燊

杏兒表示為了在工作和家庭上取得平衡,今年開始減產,但拍完《熟女強人》,又要到大陸開工。(蘋果日報)


胡杏兒育有兩子,母親身份對她拿捏角色好有幫助。(蘋果日報)


兩人第一次合作,離奇地有化學作用。(蘋果日報)


朱栢康獲杏兒讚賞,他說在對手身上得到信任好滿足。(蘋果日報)


杏兒坦言這角色給了她很多領悟:「凡事係冇對與錯,係你嘅選擇,當你選擇咗之後,你得到嘅嘢係唔可以怨。」(《熟女強人》劇照)


杏兒2015年與Philip拍拖,未夠一年就結婚。(IG圖片)


要兼顧工作及家庭,杏兒直言好彩。(IG圖片)


朱栢康第二次拍劇就遇到三料視后胡杏兒。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!