掃呢頁CODE去手機

2020年10月8日 星期四

《娛場》:【洋葱敢言】羅仲謙:我結得婚,一定唔會離婚! #羅仲謙

羅仲謙要跳出框框,就算接演二、三線角色都不介意。已經有一段日子都未有出現在電視的羅仲謙,上年終於回歸TVB,並開始擔當多套重頭劇。在這幾年間,他在內地 ...




羅仲謙要跳出框框,就算接演二、三線角色都不介意。


已經有一段日子都未有出現在電視的羅仲謙,上年終於回歸TVB,並開始擔當多套重頭劇。在這幾年間,他在內地接拍了多套不同題材的作品,謙仔坦然要改變過往的戲路,就要不停嘗試,「未必係你自己追求,係商業角度嚟講我都要搵食,有啲係自己想挑戰,就算係少啲片酬,唔係男主角,男二、男三都好都要爭取。」他更打趣說:「我未到可以話我唔拍啦呢個階段,畀我過多廿年先!」


要數到他讓人最深刻的作品,就一定是與太太楊怡的定情作《On Call 36小時》,謙仔亦表示劇集為他贏得了一個視后,他笑說:「我成日都同我太太講,如果畀我贏個視帝都幾好,好似暫時都冇一對couple個老公係視帝,老婆係視后,咁樣都係一時佳話,唔錯喎!」


至於與太太楊怡的相處之道,原來二人同是處女座,謙仔形容是「火星撞地球」,但他明白阿怡在家照顧小朋友並不易,「湊小朋友真係好辛苦,比拍劇辛苦好多,我諗佢由生小朋友到依家都未瞓過一場好覺。」所以他很多時都願意聽老婆的話,但他否認自己絕非「老婆奴」,他說:「其實男人唔係驚個老婆,尊重佢啫!我成日都提醒自己,讓得就讓,如果你好執着,就算係一個碗都可以拗到臉紅耳熱,又何必呢?」謙仔亦都好強調表示和楊怡有拗撬,他都會先主動道歉,「我結得婚,就唔容許有離婚!我樣樣好多承諾都未必兌現,但呢樣野兌現得好好,就係每一次拗交都係我開口哄返先嘅!」


謙仔由大男孩到成為人夫,今年太太為他誕下囡囡羅翊心(小珍珠),終於「升呢」做人父,他一臉幸福地表示囡囡滿足了很多自己的誘惑,「身邊多咗個女仔喎!仲要係合法、合情、合理,老婆都冇得say no,你睇吓幾爽!」在今次集鷹金庫夾萬特約節目《娛場 X 男人的秘密》,謙仔的秘密都離不開楊怡和囡囡,他更分享內心對小珍珠長大的期望,溫馨之餘卻引起全場爆笑!


髮型﹕Jan Chiu@ILColpo
化妝﹕Gipsy Cheung
服飾﹕Evisu
場地:Pier 1929@灣仔碼頭


Click入連結,收睇更多「鷹金庫夾萬」資訊:https://www.eaglesafe.com.hk/



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!