掃呢頁CODE去手機

2020年10月8日 星期四

《熟女強人》同朱栢康攤牌戲拍到嘔 胡杏兒喜獲親友打氣嗌痛快 #胡杏兒

杏兒為了跟朱栢康拍《熟女強人》這場攤牌戲,搞到胃康想嘔。
《熟女強人》同朱栢康攤牌戲拍到嘔 胡杏兒喜獲親友打氣嗌痛快杏兒為了跟朱栢康拍《熟女強人》這場攤牌戲,搞到胃康想嘔。ViuTV劇集《熟女強人》中飾演兩夫 ...




《熟女強人》同朱栢康攤牌戲拍到嘔 胡杏兒喜獲親友打氣嗌痛快

杏兒為了跟朱栢康拍《熟女強人》這場攤牌戲,搞到胃康想嘔。

ViuTV劇集《熟女強人》中飾演兩夫妻的胡杏兒及朱栢康,前晚上演了一場「攤牌」戲份,盡吐心中不快,反映了現實生活中感情的寫實一面;而播出後杏兒亦收到不少朋友和親戚的訊息,大讚演出精彩!

兩夫妻互數不是句句到肉,相當精彩!
兩夫妻互數不是句句到肉,相當精彩!
杏兒只拍了兩take,導演便收貨。

杏兒只拍了兩take,導演便收貨。



杏兒表示:「得到大家支持當然開心,就連一啲好耐冇聯絡嘅朋友都message我,話我罵老公(朱栢康)呢場好感動、好激、好痛快!拍嗰時都辛苦,因為對白都好長亦唔敢NG,又要保持份情緒;我記得我哋排咗一次戲之後,同朱康坐埋一邊醞釀情緒,當時因為機器問題就等咗好耐,但腎上腺素就不停谷,谷到胃好痛,我同導演講頂唔順,可唔可以快啲,因為就來要嘔最後呢場戲拍咗2take,導演2take 都收貨好順利。」

杏兒大讚有好對手朱栢康,令演出更易到位。

杏兒大讚有好對手朱栢康,令演出更易到位。
拍攝前兩人不斷培養情緒。

拍攝前兩人不斷培養情緒。



杏兒還說遇到朱栢康這個對手令自己更有信心,她說:「朱康令我好信任佢,呢場戲係兩公婆各自去數對方不滿嘅心底話,因為一直以來佢哋都有心病,但各自收埋,大家喺個一刻就爆晒出嚟!當下鄒靜(角色名)知道唔可以好似老公咁拖泥帶水,需要有一個決定,佢好嬲老公,但唔會再為呢個人而流眼淚。」講到夫妻相處之道,杏兒直言:「兩公婆最緊要坦白同溝通,大家咩都拎出來講,所以我同老公每日都會傾偈。

當時因機器問題要等,搞到杏兒腎上腺素狂升谷到胃痛。

當時因機器問題要等,搞到杏兒腎上腺素狂升谷到胃痛。
劇中兩人飾演結婚多年夫妻,可惜老公卻出軌。

劇中兩人飾演結婚多年夫妻,可惜老公卻出軌。
杏兒好喜歡今次「鄒靜」這個角色。

杏兒好喜歡今次「鄒靜」這個角色。
杏兒喜獲親友話睇得好痛快,令她好感動。

杏兒喜獲親友話睇得好痛快,令她好感動。

鍾意就快D Share啦!