掃呢頁CODE去手機

2020年10月8日 星期四

蘇玉華:婚後爆房兩晚!蘇玉華同潘燦良度度都玩吓 #潘燦良 #蘇玉華

蘇玉華婚後首次出席活動。藝人蘇玉華自5月中被東網揭與愛情長跑24年的男友潘燦良,入紙註冊結婚後,首次公開現身出席關注卵巢癌的活動。甫受訪她便笑話早有預 ...




蘇玉華婚後首次出席活動。


藝人蘇玉華自5月中被東網揭與愛情長跑24年的男友潘燦良,入紙註冊結婚後,首次公開現身出席關注卵巢癌的活動。甫受訪她便笑話早有預備記者會問註冊結婚一事,問到幾時擺酒?她即澄清:「結婚同搞結婚係兩樣嘢,我哋係鍾意結婚。」


自認去到適婚年齡的蘇玉華,笑說終於有時間去完成人生大事,續披露當日上律師樓簽字過程,一概貫徹二人的低調作風:「我着咗條飄逸嘅白色裙,Causal得嚟又不失隆重,喺雙方家人見證之下簽字、交換戒指。(老公講咗啲咩深情說話?)冇喎!我哋係天生一對,完咗再振興香港經濟,住咗兩晚酒店。(咁浪漫?)一路都咁浪漫!」住酒店有冇出門口?她打趣笑話:「間房咁大,度度都玩吓咁」疫情後會補去Honey Moon?她指:「去到呢個年紀就體會到,唔需要喺某日子做某啲嘢,我哋成日都會去旅行。」


講到今次即興登記註冊,她笑說最開心的是媽咪:「佢係一個好傳統嘅人,成日都話點都要個名分。」然後她突然自爆當日被爆入紙時膽戰心驚:「完全唔知記者係可以Check到,記得嗰陣係同潘燦良食緊Lunch,一睇到新聞『大鑊』,當時媽咪係仲未知,即刻打畀媽咪同佢講我哋登記咗,唔想佢從其他人嘅口中知道,如果係佢實嬲死我!真係好驚險!呢個世界真係冇秘密,好彩係件好事!」


講回活動,蘇玉華為大會拍攝了4條短片,她說對卵巢癌加深了認識,又指私下定期都有做婦科檢查,對自己身體負責之餘,亦對身邊人有莫大益處,故非常鼓勵身邊朋友定期檢查。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!