掃呢頁CODE去手機

2020年10月8日 星期四

TVB准藝員亮相其他電視台 鄭敬基:團結一致杯葛,霸道權力都要跪低 #TVB #鄭敬基

大台對旗下藝員有幾苛刻無良,相信大家都聽過吓,有傳仲會抱住一個高高在上、皇恩浩蕩嘅姿態擺款:「我而家畀機會你上鏡,你應該多謝返我就差唔多。」不過,效忠 ...






大台對旗下藝員有幾苛刻無良,相信大家都聽過吓,有傳仲會抱住一個高高在上、皇恩浩蕩嘅姿態擺款:「我而家畀機會你上鏡,你應該多謝返我就差唔多。」

不過,效忠無綫三十幾年嘅黎芷珊,早前竟然同ViuTV Mirror成員Anson Kong同場出席活動,正常都會被大台召見照肺。不過,芷珊姐姐無,因為佢表示得到大台批准,轉咗合約內容,所以日後亮相其他電視台都無問題。

TVB旗下的藝人竟能與ViuTV的同場,算是難得一見。

對於霸道開嘅方丈嚟講,呢個做法真係前所未見。點解一向吔文吔武嘅大台會突然鬆綁?因支持「反修例」而不獲無綫續約嘅鄭敬基認為,當大家團結一致去杯葛一個值得杯葛嘅機構時,一個看似打唔破嘅權力,喺現實情況之下都需要跪低。

「方丈不嬲都好小氣嘅,任何一個藝人,只要你唔係只為TVB工作,或者被佢發現你偷偷地同隔離台做嘢,咁你就一定受到處分。芷珊姐姐呢個case呢,真係令到我心裡面好興奮,呢個咁大嘅電視台終於有個合約性嘅break down。芷珊姐姐做咗三十幾年,一個好忠心嘅人,終於都頂唔住喇!無論你點話自己幾大台都好,但你無guarantee畀我,而家又無廣告(疫情令經濟差再加市民杯葛大台形象唔好),你又唔畀我出去撈,隔離電視台有嘢開我又因為你份合約做唔到。芷珊姐姐呢一份改變「大台藝員獨家」嘅合約終於出現,佢可以去其他電視台工作,而且仲有其他演員已經簽咗呢種合約。咁你就見到,其實一個好似打唔破嘅權力、機構,喺現實之下始終要跪低。」

鄭敬基仲話,以大台咁自以為是嘅機構,無危機係唔會跪低嘅,好簡單舉個例:「點解以前王維基個台出到嚟咁緊要呢?啲人見到王維基可以畀好啲嘅薪金、拍得好啲嘅劇,好多人願意跳槽過去嘅時候,TVB當時即時加人工畀藝員,佢無危機係唔會跪低。而呢一次,喺無人要求底下、係一個對於TVB唔算好有力嘅演員,TVB都要讓步嘅時候,即係話呢個機構已去到無演員願意為佢服務,或者喺咁惡劣嘅條件底下為佢效忠,呢個機構唯有跪低。」

就現時情況睇,疫情打擊經濟,加上網民長期杯葛TVB,令廣告商質疑其形象,真係對大台帶嚟好大嘅財政壓力,所以芷珊姐姐被問到「係咪因TVB未能提供穩定收入畀藝員先至放寬合約限制」時,佢直接承認:「都可以咁講。」

鄭在個人YouTube頻道談及TVB放寬藝員合約限制一事。

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!