掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

【Headline Girls】張沛樂 女生自強 #張沛樂

擁33E、23、34.5火辣身材的沙律不乏追求者,但她卻唔恨嫁入豪門做少奶奶。
【HeadlineGirls】張沛樂 女生自強擁33E、23、34.5火辣身材的沙律不乏追求者,但她卻唔恨嫁入豪門做少奶奶。現年28歲的「沙律」張沛樂 ...




【Headline Girls】張沛樂 女生自強

擁33E、23、34.5火辣身材的沙律不乏追求者,但她卻唔恨嫁入豪門做少奶奶。

現年28歲的「沙律」張沛樂有份參演的ViuTV新劇《熟女強人》正在熱播,劇中,首拍「SheShe」戲的她飾演傅穎(Theresa)的前度,問到二人有否親密鏡頭?她說:「冇Kiss,但有攬攬抱抱,啲激嘅畫面唔喺我身上。(恨拍SheShe激情戲?)都想嘅,自己都未試過拍呢類戲,其實每個人都有一次同異性拍激情戲嘅經驗,但我都未有就同女仔拍……不過都冇乜所謂啦,又唔係我揀嘅。」但謂自幼便喜歡台灣型男鄭元暢,盼將來有機會跟對方合作。

至於現實中,可有女生曾對她產生愛慕之情?沙律笑稱:「唔會㗎,冇女仔鍾意我,因為我見身邊好多女同性戀朋友,通常女仔嗰邊(TBG)嘅都較嬌嗲,而我性格比較男仔頭,但男仔嗰邊(TB)又通常短頭髮、好男仔,咁我又唔係喎,所以佢哋都未必揀我。」

講到性格直率又剛強,擁33E、23、34.5火辣身材的沙律自然不乏追求者,不過她卻唔恨嫁入豪門做少奶奶,曾獲有錢仔追的她說:「我會先觀察吓對方為人,嗰時自己都有啲卻步,主要都係溝通問題,相處過後發覺對方以為自己講嘢好好笑,但其實我覺得一啲都唔好笑,咁樣已經相處唔到啦,之後又夾硬搵嘢嚟講,咁強求就算啦,最後都冇一齊到,真係冇感覺。(如果一齊咗就印印腳唔使撈喇,哈哈!)使乜啫,自己印印腳唔得咩!我從來冇諗嫁有錢人,好彩屋企都算小康之家,所以錢唔係我人生目標,反而想努力工作證明自己,我寧願搵個同我傾到偈,兩個人或者一齊萌生到新事業,咁咪仲好!」曾被撩陪老細一夜情的她又表示唔稀罕搵「快錢」,相信靠自己都賺到錢買磚頭。




鍾意就快D Share啦!