掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

鄭中基唔為錢消費寶貝仔女 堅拒親子騷:小朋友會辛苦 #鄭中基

鄭中基做了爸爸後,人生觀念似乎有180度轉變,為了仔女甚至明言會揀劇本,太過負面角色會盡量少做。下星期首播的ViuTV劇集《暖男爸爸》會是他最新交出的 ...






鄭中基做了爸爸後,人生觀念似乎有180度轉變,為了仔女甚至明言會揀劇本,太過負面角色會盡量少做。下星期首播的ViuTV劇集《暖男爸爸》會是他最新交出的功課,闊別電視劇18年,聽劇集名都知,鄭中基接job前,應該細心睇過劇本。

講起工作,去年有傳鄭中基的巡迴演唱會,被大陸無限期押後,他解釋當時因為颱風的關係:「本身有個風球,跟住又話仲有個風球嚟緊,加上嗰次廣州演唱會嘅地方,係一個好大嘅戶外地方,就算好天都會好大風,因為安全問題,我哋就唔博喇。之後又因為(社會)運動、疫情,所有嘢都要延期再延期,最終就決定不如唔好搞住喇,加上連合約都過咗期,所以就算喇,唔勉強搞,第時有機會先再搞。」提到當時有網民揣測鄭中基因不願做護旗手表忠所致,及後他更未有更新微博,有撤出大陸市場之嫌?他表示:「應該唔係呢個問題,我得知嘅就係咁喇,我又冇話放棄與唔放棄邊個市場,例如我去做演唱會,都係因為嗰度有需求。」

近年不少藝人攜同子女參與大陸製作的親子節目,賺人民幣賺到笑,鄭中基透露從沒受過邀請,也不願讓子女參與,他說:「我又唔係幾贊成,就算我自己拍戲、拍劇,都知道時間會好長,如果拍親子節目,一定係喺短時間拍更多嘅嘢,第一,小朋友會好辛苦,同埋佢哋未明白拍嘢嘅事,佢攰就係攰,點解要逼佢做,平時佢攰就叫佢瞓覺,(拍節目)佢會好亂囉;第二,萬一節目出咗街,反應好與唔好,對小朋友嘅影響都好大,(節目反應)好的話,佢會覺得『嘩,我做電視明星』,咁樣係唔好;如果反應唔好,被人鬧,佢會問『做咩事呢﹖我做咩要被人鬧﹖你帶我去嘅』,一定入晒我數,哈哈,其實都幾心痛㗎!」鄭中基明白工作會令小朋友感到吃力、無所適從,所以多多錢都不願賺,他指假如一對子女對演藝圈有興趣,一切有待Emma和Evan長大後才去想,現時就讓他們過一個屬於小朋友的快樂童年。

今年3月在疫情下,鄭中基開設YouTube Channel《機動電視台RTV》,轉型做YouTuber,內有不同主題,短短7個月,已經有超過10萬人訂閱,被網民大讚好睇,題材夠貼地,鄭中基透露早已有這個想法:「我喺上次演唱會嘅時候開,當時淨係擺咗演唱會足本版,跟住冇再搞過,因為之後去咗美加,又拍戲、又拍劇。其實真係因為疫情,多咗時間,我就同公司同事傾,大家都冇得出街,都要畀啲娛樂大家嘅,咁我哋咪拍啲嘢,大家又可以日日見到,當一個電視節目咁睇,樣樣嘢又講吓。網民嘅留言,我哋知道咗可以去修改,最緊要係大家覺得有親切感,同觀眾嘅關係會好啲。」鄭中基指YouTuber這個工作不是他的主力。

鄭中基在新劇要演單親爸爸。(《暖男爸爸》劇照)


劇中角色阿榮對家庭沒有觀念,回到現實中,鄭中基做了爸爸後,對子女成長好有意見。(蘋果日報)


尤其是大陸興起的親子騷,鄭中基說沒收過邀請,亦不打算參加,覺得會令小朋友辛苦。(資料圖片)


因為疫情多了時間更新YouTube channel,不過他說這不會是他的主力工作。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!