掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

三角咁亂|「狂野港姐」廖慧儀爆前度係恐怖男友:玩跳樓兼每日打幾百個電話 #廖慧儀 #港姐 #狂野空姐

三角咁亂|「狂野港姐」廖慧儀爆前度係恐怖男友:玩跳樓兼每日打幾百個電話3小時前今屆落選港姐廖慧儀(Jessica),由參選被指有紋身、與網民發生罵戰, ...




  • 三角咁亂|「狂野港姐」廖慧儀爆前度係恐怖男友:玩跳樓兼每日打幾百個電話
  • 3小時前




今屆落選港姐廖慧儀(Jessica),由參選被指有紋身、與網民發生罵戰,花生事件一籮籮,更被封為「狂野港姐」。

早前Jessica遭前男友Sam揭發女方與《後生仔傾吓偈》主持孔德賢(Danny)過從甚密,Danny不但稱Jessica做「Bae」,又揸車接送Jessica,嬲爆的Sam不但在IG 點名 Danny警告對方別再找Jessica,之後又自爆遭Jessica狠飛,指她因入行後擴闊眼界,並反問Jessica:「回頭看所有嘢覺得我甚麼都不是?」。



一直沉默的Jessica,今日終於作出反擊,大爆Sam其實是「恐怖男友」,她一口氣在IG連發三個限時動態,全部有關其IG賬戶登入及密碼事宜,不過最爆是Jessica的留言,她寫上:「密碼改幾多次都無用,原來一直仲偷用緊我Email。跟蹤威脅恐嚇性騷擾,當街偷我電話跑走,捕我落堂,炸我WhatsApp講粗口鬧我唔去見你,全日打幾百個電話打到我電話冇電,出post說我不是要畀世人公審我。」

Jessica又指被對方騷擾近一個月及以死相迫:「日日都玩跳樓,你要搞清楚呢啲唔係愛的表現。你要解決方法我已經一早做咗,相已經del咗,唔該你唔好再騷擾我打搞我、我朋友同我屋企人。」Jessica作出反擊後,Sam暫時未有回應及更新IG。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所

+4


鍾意就快D Share啦!