掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

黎美言:【胞弟墮斃】黎美言憔悴認屍:幫細佬延續夢想 #黎美言

黎美言今日到殮房認屍。前女子組合HotCha成員黎美言(Winkie)的28歲胞弟黎嘉駿(Harry)日前墮斃,今早Winkie、其雙親加親友一行約7 ...




黎美言今日到殮房認屍。


前女子組合HotCha成員黎美言(Winkie)的28歲胞弟黎嘉駿(Harry)日前墮斃,今早Winkie、其雙親加親友一行約7人抵達殮房辦理手續,隨後再有一名女友人駕車到達。見身穿素服、束起頭髮、素顏的Winkie雖然面容憔悴,但外表非常堅強,並冇雙眼通紅。未幾,其母步出殮房後情緒激動嚎啕大哭,需丈夫及Winkie攙扶至一旁,氣氛哀傷、見者心酸。


約10時45分,Winkie於親友陪伴之下離開,應傳媒要求停低影相,並謂:「辛苦晒大家!(心情如何?)OK。(爸爸、媽媽心情?)都唔好,我會用盡全力去照顧爸爸、媽咪先。」Winkie再說胞弟生前是一個非常之值得尊敬的舞台劇演員,同時亦是作詞人,曾創作多首作品,之後會替他完成其夢想及遺願:「佢有一個劇團,我會幫佢延續落去、會幫佢出一隻碟同埋散文集。」


講到有指胞弟生前備受事業及感情問題困擾而選擇輕生,問到Winkie可得悉真正原因?她表示:「我諗大家就唔好再去深究個原因,因為要尊重佢,反正佢係我一生中最愛嘅細佬,多謝大家!辛苦晒大家!」說畢Winkie便向前行、兼揮手道別,追問到可有夢見弟弟?她指:「我哋祈禱呀!堅強!(身後事如何處理?)會再處理。」然後便上車離去



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!