掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

落選港姐廖慧儀轟前度威脅恐嚇性騷擾 男友Sam:佢嘅絕情令我最痛不欲生 #廖慧儀 #港姐 #狂野空姐

有「狂野港姐」之稱的今屆落選港姐廖慧儀(Jessica),早前被《蘋果》讀者爆科聲稱疑似與《後生仔傾吓偈》的孔德賢(Danny)搭上,當時圈外男友Sa ...






有「狂野港姐」之稱的今屆落選港姐廖慧儀(Jessica),早前被《蘋果》讀者爆科聲稱疑似與《後生仔傾吓偈》的孔德賢(Danny)搭上,當時圈外男友Sam在IG出post叫Danny不要再找女友,而且更表示百分百相信女友。可惜事隔數天,Sam自爆被狠飛,還語帶埋怨謂:「點解要選擇因為一啲小問題而突然狠心離開我,係咪因為入咗娛樂圈,擴闊咗眼界,回頭看所有嘢覺得我甚麼都不是?」

一直未有為分手事件表態的廖慧儀,今日突然在IG限時動態出post,聲稱自己的個人IG被入侵,雖然未有開名,不過一看便知矛頭直指前度男友Sam。廖慧儀貼了數張圖片證明個人帳戶不停被入侵,其中一張是IG改密碼的截圖並說:「密碼改幾多次都無用,原來一直仲偷用緊我EMAIL。跟蹤威脅恐嚇性騷擾,當街偷我電話跑走、捕我落堂、炸我WHATSAPP,講粗口鬧我唔去見你,全日打幾百個電話畀我,打到我電話無電,出POST說我不是話要畀世人公審我,我被人罵唔緊要,呢啲人都係互不相識嘅人,佢哋根本唔知件事嘅來龍去脈,但唔好事後同我講個POST唔係自己出,係ACCOUNT被人HACK咗,再搵朋友食死猫,扮到事不關己,扮阿妹扮朋友搵我。」

她續說:「日日都玩跳樓,你要搞清楚,呢啲唔係愛嘅表現,你要嘅解決方法,我已經一早做咗,相已經del咗,唔該你唔好再騷擾我、打搞我、我朋友同我屋企人,其實好多嘢已經可以報警處理,但諗吓點解我被你騒擾咗一個月,我都冇咁做,點解?我一路被陌生人人身攻擊,我都冇出聲,成件事如果你係受害者,呢個唔係你最想要同埋最好嘅結尾咩?」

今日《蘋果》向廖慧儀前度男友Sam了解,他否認自己性騷擾對方並說:「第一,我冇性騷擾佢,嗰時我哋復合咗1,2日,然後佢再想散,我先至諗住用輕鬆甜言蜜語去哄佢開心,並唔係性騷擾;第二,佢email係我電話有記錄,我噚晚想去處理番我哋之前開嘅YouTube channel,所以我先login,噚晚先係第一次入佢email;第三,分手後有一日佢同我講咗好多嘢,我覺得情況好似好轉,我先換好晒衫book枱,諗住俾驚喜佢,接佢教瑜伽班,我有提前話佢知,我冇要捕佢,當時佢原來唔係嗰度教,所以我先打俾佢,想搵佢。」

提到被指電話騷擾對方,Sam說:「全日打幾百個電話,亦只係1、2日嘅事,因為我好緊張佢,好想復合,但佢嘅絕情係令我最痛不欲生。用自己個妹同朋友電話去WHATSAPP佢,係因為佢封鎖晒我所有嘢,我有嘢想同佢講,所以我先要用呢個方法。」不過,言談間阿Sam坦承分手後的情緒極度崩潰,一度有自殺念頭:「我並唔係要拎嚟威脅佢,如果冇朋友一路陪住我,我諗我一早已經做咗,我哋一齊同居一年半,到事情發生嘅早上,佢仲有同我講好掛住我,好掛住同我以前嘅日子,夜晚佢就選擇咗講大話同玩失蹤,去同嗰個男仔食飯行街睇戲去海傍影相。」至於「嗰個男仔」是否孔德賢,Sam說:「係!」

廖慧儀被爆跟圈外男友分手後,未有為事件表態。(IG圖片)


廖慧儀聲稱自己的個人IG被入侵。(IG截圖)


廖慧儀今日開post狂轟前度跟蹤威脅恐嚇性騷擾。(IG截圖)


Sam坦言分手後的情緒極度崩潰,一度有自殺念頭。(資料圖片)


Sam曾出post叫Danny不要再找女友。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!