掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

達明一派下月伊館開騷 唱出香港人意難平 #張達明 #達明一派

受反送中運動和武漢肺炎影響,去年至今,香港已有600多場演唱會被取消!最近疫情緩和,演唱會有望重開,而在疫後的首個演唱會,原來是「達明一派REPLAY ...






受反送中運動和武漢肺炎影響,去年至今,香港已有600多場演唱會被取消!最近疫情緩和,演唱會有望重開,而在疫後的首個演唱會,原來是「達明一派REPLAY意難平/神經LIVE」,將於11月13日起假伊館舉行6場騷,唱出香港人的意難平。

還以為首個重踏舞台的歌手,是11月22日假紅館開騷的張敬軒,想不到被達明搶飲頭啖湯。明哥接受《蘋果》電話訪問說:「呢個構思好多年前開始有,我哋有一個好野心計劃,想將達明一派嘅專輯,每張由頭到尾玩畀大家聽,唔計精選同live,其實只得8張,因為唔係好多,所以可以咁玩,今次只玩《意難平》同《神經》兩張專輯,希望以後有機會玩晒8張專輯。」

演唱會原定去年11月舉行,當時鑑於各種原因取消,之後改為今年3月,又因疫情取消,一直押後至下月,剛巧《意難平》和《神經》推出至今30周年,「當然疫情係仍然繼續,但覺得無論係我哋或香港人都悶咗好耐,有少少唞唔到氣,有少少窒息,所以REPLAY其實有兩個意思:尋找快樂心情同力量,因為我哋覺得喺咁艱難時代,我哋經常忘記咗令自己快樂,REPLAY有重拾玩樂同重拾玩音樂意思。」

今次達明再開騷,選擇在伊館舉行,「冇諗過喺紅館,因為玩整張專輯,未必每一個人都有興趣聽,我覺得可能係死硬派先有興趣由頭聽到尾,一直都諗住book細場地,所以從來冇book紅館,今次因為限聚令,暫時只能夠開一半,唔知遲啲會唔會再放寬,大家要好乖遵守防疫措施。暫時開6場,唔知有冇加場空間。賣飛時間10月28開始,距離演出只得大約兩個禮拜,所以係好短時間,大家要好快幫我哋掃晒啲飛。」

對於疫後首個開騷,明哥說:「差唔多一年,香港都冇演出,最近有零星小型演出,我諗喺伊館係超過千人,將會係呢年裏面第一次,希望個天保佑我哋,希望一切都順利,香港疫情穩定落嚟,我哋可以同大家REPLAY。」問到籌備期間有冇遇到打壓?明哥說:「今次演出係人山人海同達明一派自資,大家一定要大力支持我哋。」

達明一派《意難平》已有30年歷史。(唱片封面)


達明一派將於下月在伊館開騷。(資料圖片)


達明一派下月開騷,唱《神經》專輯歌曲。(唱片封套)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!