掃呢頁CODE去手機

2020年10月20日 星期二

李司棋晒黑絲絕對領域 幫關菊英澄清冇病精神好 #李司棋 #關菊英

(蘋果日報)李司棋今日在佐敦出席產品活動,由於疫情的關係,她指自己的防疫意識很重,在家門附近已設置一個小型防疫站。提到司棋姐經常在IG貼相,最近分享食 ...




(蘋果日報)


李司棋今日在佐敦出席產品活動,由於疫情的關係,她指自己的防疫意識很重,在家門附近已設置一個小型防疫站。提到司棋姐經常在IG貼相,最近分享食大閘蟹的相,亦發現她最愛以黑絲晒絕對領域,司棋姐笑說:「一個咁肥嘅大髀只可以着黑色呀嘛,以前細個着白色嘅網襪,而家着黑色,因為如果光脫脫,我會嫌佢寒,可能年紀嘅關係,頸、大髀、膝頭哥都怕寒,其實網襪好有用,有時網襪爛咗,我就剪咗襪頭,剩低嗰截就套喺手度,就唔會跣上跣落,反而絲襪就會。」

談及有網民大讚她有少女feel,她好搞笑說:「多謝,下一世喇!」對於好友關菊英被傳身體出現問題,更被拍到出入醫院,司棋姐為對方澄清:「我哋有食過飯,我覺得佢冇問題,皮膚靚過以前好多,可能食得好好,住得好好,而家佢就少咗出去旅行,以前成日好少喺香港,ok㗎佢,精神好好,邊度有病呀!」提到李香琴近況,司棋姐表示:「1、2年前探過佢,好難受,唔開心,猛咁同佢講『嫲嫲喺大廳』,佢突然間睩大對眼望住我,可能佢聽到,但唔係好記得係乜嘢,我好唔開心,但佢屋企照顧得佢好好,所以而家都仲係好好。」

李司棋坦言喜歡穿黑色絲襪,今日她出席活動時,亦穿上大騷美腿。(蘋果日報)


司棋姐跟關菊英曾拍《溏心風暴》系列的劇集,對於關菊英患病的傳聞,她代對方澄清。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!