掃呢頁CODE去手機

2020年11月15日 星期日

黃嘉樂:絕世好男友!黃嘉樂唔識講大話 為女友慶生自爆驚喜 #慶生 #黃嘉樂

羨慕死人喇!出名錫女友嘅藝人黃嘉樂女友,早前傳出女友於美國秘婚,但黃嘉樂唔介意之餘仲出聲力撐,今次佢又使出新招冧女友,話說佢女友江惠賢(Samanth ...




羨慕死人喇!


出名錫女友嘅藝人黃嘉樂女友,早前傳出女友於美國秘婚,但黃嘉樂唔介意之餘仲出聲力撐,今次佢又使出新招冧女友,話說佢女友江惠賢(Samantha)生日,黃嘉樂就準備了一個大驚喜畀女友,但係女人總是精明的,好快就覺得唔妥!女友生日當天,黃嘉樂扮遲收工又乜都冇準備,查實係Book定酒店兼布置好晒,然後約女友去睇戲,點知唔識講大話嘅佢當堂自己拆穿自己。Samantha上到酒店房後,冧爆咁話:「上到去見到我要用嘅落妝搽面底底瞓覺衫乜都帶晒畀我,真心覺得你好得意好細心好sweet。」


不過黃嘉樂聽朝一早就要去開工,惟有留低女友一個人喺房靜靜對住維港食早餐,不過驚喜嘅係Samantha午睡醒後,又收到男友為佢準備嘅生日飯。她說:「明明係男人咁嘅我喺佢面前過咗個少女心生日,多謝我咁愛嘅男人都一直咁迷戀我。(唔好畀佢停!yeah! Come on!)」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!