掃呢頁CODE去手機

2020年11月15日 星期日

曾偉權:曾偉權契妹點名多謝 姚嘉妮謙稱:只係介紹醫生 #姚嘉妮 #曾偉權

姚嘉妮話唔算係幫到啲乜。藝人曾偉權病逝,契妹Sasa昨晚在社交平台交代契哥離世的消息,她更點名多謝姚嘉妮及歐瑞偉等人,姚嘉妮對此謙稱:「我話佢太客氣喇 ...




姚嘉妮話唔算係幫到啲乜。


藝人曾偉權病逝,契妹Sasa昨晚在社交平台交代契哥離世的消息,她更點名多謝姚嘉妮及歐瑞偉等人,姚嘉妮對此謙稱:「我話佢太客氣喇!其實我冇幫到啲乜,我只係幫佢介紹醫生,因為知道佢有呢個需要,同埋只係幫佢聯絡吓醫生,所以唔算係幫到啲乜,聽到佢咁講真係受寵若驚。」姚嘉妮稱之前有跟曾偉權聯絡,昨日還聽回對方給她的留言:「佢仲同我講,放心嘉嘉,我一定會好番。所以依家真係好唔開心。大家識咗好多年,但唔算係好close嘅朋友,反而因為呢件事而拉近咗。(會唔會出席佢嘅火葬儀式?)我唔知,我要問番Sasa,知佢哋想好低調。」


至於歐瑞偉表示沒想過Sasa會公開感謝他,但就不欲多談當時怎樣幫助曾偉權,他說:「大家係好朋友,幫嗰啲唔好講。(金錢上定係其他方面幫忙?)唔好講,唔想講幫過啲乜。(會唔會幫手搞對方身後事?)等佢家人決定,如果佢哋有需要,我會幫手,尊重佢家人意願。(會唔會出席曾偉權嘅火葬儀式?)如果有,我會,依家都係等消息。」陳煒受訪時表示:「沒有幫到甚麼忙,尊重權權SaSa一切低調,在心中。」


與曾偉權合作過劇集《點解阿Sir係阿Sir》及《當旺爸爸》的鍾嘉欣,於社交網上載星空照片,並以英文留言致意:「非常榮幸能與你合作,你永遠都非常隨和、好相處,你的好演技令我很快便能投入角色,你的離開讓我非常惋惜。」而與曾偉權於《來生不做香港人》飾演夫妻的劉美君,則上載昔日拍劇時合照,並留言:「Rest in peace,曾偉權,my tele-hubby!(安息,我的銀幕老公!)」另外,洪永城及杜大偉亦有發文悼念。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!