掃呢頁CODE去手機

2020年11月15日 星期日

契妹透露遺願 | 曾偉權生前交帶不設靈 爭取流浪貓狗權益延續愛 #曾偉權

藝人曾偉權今日傳出肺癌病逝消息,一直照顧他的契妹Sasa連日未有回覆傳媒。到今天晚上,Sasa終於在曾偉權好友鄭敬基的YouTube頻道,證實曾偉權離 ...






藝人曾偉權今日傳出肺癌病逝消息,一直照顧他的契妹Sasa連日未有回覆傳媒。到今天晚上,Sasa終於在曾偉權好友鄭敬基的YouTube頻道,證實曾偉權離世消息。她說:「各位權權嘅朋友、影迷、傳媒嘅朋友,你哋好,我係Sasa,連日嚟辛苦大家守候啦,宜家我有一個好傷痛嘅消息,會喺權權嘅好朋友鄭敬基Joe哥嘅平台宣佈,曾偉權喺2020年11月12號星期四嘅早上,喺我同我屋企人同好朋友嘅陪伴下,已經安詳地離開咗我哋,享年59歲,佢返回天主嘅懷抱,得到永生,再冇痛苦」

Sasa指在這兩年中,曾偉權好勇敢去作戰,一直沒有放棄和畏懼過,在他病患期間,亦不忘照顧貓狗,宣傳動物的權益,在她的心目中,是一位戰士及令人敬佩和學習的人。她透露曾偉權生前曾向她透露死後遺願,指希望後事一切從簡。她說:「權權喺生前交帶落,萬一佢不幸離世嘅話,千祈唔好同佢設靈,所以我都要尊重佢嘅意見同遺願,識佢嘅人都知佢好怕嘈吵,好怕應酬,好怕煩到人,佢係一個比較鍾意寧靜嘅人,所以我都希望大家去諒解,佢話如果思念佢,就為佢祈禱,將思念變為愛嘅力量,成全佢繼續為流浪貓狗爭取權益,將佢嘅遺願延續下去。」

Sasa又表示感激名醫護人員對曾偉權的照顧,以及感激家人、朋友、上司等人體諒自己,而她又特別感謝古天樂、歐瑞偉等人幫忙:「排名不分先後,有古天樂、陳煒、姚嘉莉、同埋歐瑞偉,另外,一定要提嘅係鄭敬基,因為喺權權做手街嗰陣時,佢同太太差唔多每隔一日就會嚟探權權,仲要煲埋湯畀權權,到出院嘅時候,佢都成日嚟探望我哋,仲幫我哋托日用品過嚟,Joe哥成日都開解我,係一個好好嘅聆聽者,我喺佢身上都學到好多嘢,我真係好感激佢。」

當Sasa提到家人時,語氣變得有點激動:「喺我最需要幫忙嘅時間,佢哋(Sasa家人)總係會出現,支持我同權哥,我真係好感恩。權哥都同我哋講『好彩有你同你嘅家人冇嫌棄過我咋!』我哋點會嫌棄你?因為你係我哋嘅一家人。」而Sasa表明以後不會再回答任何問題,希望大家可給予空間讓她辦理曾偉權後事,讓他能入土為安。而她最後亦祝大家身體健康及再一次多謝大家。

Sasa今晚在鄭敬基的YouTube頻道中,透露曾偉權生前遺願是希望大家關注動物權益。(網上截圖)


Sasa感激曾偉權好友鄭敬基和太太在這段時間的幫忙。(網上截圖)


曾偉權生前交帶自己後事一切從簡。(網上截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!