掃呢頁CODE去手機

2020年11月15日 星期日

羅霖:次子閃婚新娘肚凸凸 羅霖否認就做嫲嫲 #羅霖

恭喜晒!獨力撫養3名兒子的「美魔女」羅霖,榮升為奶奶!在美國讀書的次子劉子熙(Jordan)不單今年已大學畢業,並且已成家立室,在本月8日於美國跟拍拖 ...




恭喜晒!


獨力撫養3名兒子的「美魔女」羅霖,榮升為奶奶!在美國讀書的次子劉子熙(Jordan)不單今年已大學畢業,並且已成家立室,在本月8日於美國跟拍拖1年多的日德混血兒女朋友Dhyana註冊。由於疫情關係,羅霖未能親身到場見證兒子的婚禮。婚禮在叢林中舉行,簡單而充滿詩意,穿上設計簡約婚紗的Dhyana則肚凸凸,腰肢圓潤。Dhyana在社交網留下愛的宣言,說能成為Jordan的太太是值得光榮及驕傲,每天在一起是非常開心,又說Jordan令她的人生更圓滿。


羅霖接受東網訪問,表示要待疫情好轉,才飛往美國替兒子補辦婚宴。她說:「冇諗過囝囝咁快結婚,做奶奶嘅感覺係好開心,因為我好鍾意呢個新抱,覺得佢好正面、充滿正能量,係一個好開心、單純簡單嘅女仔,希望囝囝好好珍惜。我同囝囝講,好難得可以同真愛喺埋一齊,見到佢哋好恩愛,好錫大家。我同媽咪都有同新抱視頻咗好多次,我哋仲同佢講:『你唔使擔心Jordan會蝦你,我同媽咪都會支持你。』」


至於Dhyana穿婚紗時肚凸凸,羅霖否認她是奉子成婚,說剛畢業的Jordan暫無意返港,因不想跟太太分開,會在美國當地找工作,而Dhyana則在明年才畢業,她說:「新抱唔係有咗,可能套婚紗嘅設計,有肚凸凸嘅錯覺。我叫佢哋好好計劃,等經濟獨立,先至生小朋友,唔好咁急,要好好享受二人世界先。佢哋咁快結婚,一來係熱戀中,二來係唔想分開,Jordan想結婚後喺當地居留,同太太一齊生活。Jordan畢咗業,我負擔係輕咗好多,如果佢搵到工,各方面穩定嘅話,我就可以輕鬆啲,當然結婚開支暫時我要資助,囝囝話將來搵到錢會畀返我。」她續說長子未拍拖,是遲婚主義者,坦言自己是開通母親,兒子的人生大事由他們作主。


到內地工作超過1個月的羅霖,說工作方面尚算順利:「香港基本上冇乜工作,酬金方面當然係內地好啲,比較難捱嘅係要14日隔離,第1次離開屋企1個半月,真係唔習慣,我媽咪又會擔心我嘅健康,而我都擔心佢,所以每日都會視頻。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!