掃呢頁CODE去手機

2020年11月6日 星期五

林作:自稱港版特朗普!林作豪言拜登贏廣東道裸跑 賴皮講咗唔算數 #林作 #特朗普

林作唔怕被網民插爆。現投身保險行業的麥明詩舊愛林作最鍾意製造話題,又喜歡引人注意兼宣傳自己,美國正值總統大選,特朗普與拜登尚未知誰入主白宮,但林作於( ...




林作唔怕被網民插爆。


現投身保險行業的麥明詩舊愛林作最鍾意製造話題,又喜歡引人注意兼宣傳自己,美國正值總統大選,特朗普與拜登尚未知誰入主白宮,但林作於(3日)出post話打賭話特朗普一定得,仲豪言如果拜登贏出,佢喺廣東道裸跑一段:「早在2015年,我就話,特朗普,一定得。5年過去,作為香港特朗普,我再次斷言:特朗普今次,都一定得。因為同香港一樣,美國政治需要有能力的明星。比起希拉里,拜登弱10皮。民調?我呸。如果拜登贏出,我夜晚12點放工廣東道裸跑一段為佢贈興又點話?咁夠薑?係啊,因為根本唔會發生。歷史,只是不斷地被重複。」


就這事東網記者搵到林作,問他如果拜登勝出會否兌現承諾?他說:「首先我都唔認為特朗普會輸,第2將場遊戲變成法庭嘅時候,覺得個結果嘅變數係好大嘅,第3呢個選舉最後被揭係不公義地令到特朗普輸呢,我係冇數可以找嘅,反而我會調番轉頭,可能再次出嚟強調番特朗普係應該勝出呢個結果,因為我好唔信美國主流媒體報道。」


再問到唔認數驚唔驚比網友鬧無賴?他說:「公平公正地特朗普係輸咗呢場選舉,咁我咪裸跑囉!(預咗網民又鬧你)來吧!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!