掃呢頁CODE去手機

2020年12月27日 星期日

《衝上雲霄大選》:馮盈盈第2次轉軚 轉撐陳國麟:佢好童顏! #馮盈盈

FYY最新轉軚去陳國麟度!藝人馮盈盈早前力撐麥明詩緋聞男友盛勁為,她以「星級評判團」身份出席《衝上雲霄大選》時,卻突然轉軚撐講有味笑話「濕滑跑道」的李 ...




FYY最新轉軚去陳國麟度!


藝人馮盈盈早前力撐麥明詩緋聞男友盛勁為,她以「星級評判團」身份出席《衝上雲霄大選》時,卻突然轉軚撐講有味笑話「濕滑跑道」的李傑志,她說:「因為跑道濕滑我轉咗軚喇!我揀咗陳國麟,因為我睇咗佢綵緋才藝表演,對佢印象好深刻,佢表演唱歌真係唱得好好,佢唱咗《讓愛高飛》唱得好貼題,不過我都繼續支持盛勁為嘅,其實每個參賽者經過門口,我都叫佢加油㗎!」


她對陳國麟有讚無彈,說:「雖然佢35歲,但真係Keep好好,佢真係童顏,個樣好Young,就算素顏都OK,佢思想上成熟,個樣又好年輕,真係Best of the both,兩方面都好好,(睇中咗佢?)我睇中佢好有潛力囉,會勝出啫!(同鄭衍峰差幾多?)邊方面先?唔可以咁比較嘅。」問到是否不撐盛勁為?她說:「唔係,驚佢會嬲,(驚麥明詩還是盛勁為嬲?)我驚盛勁為嬲,麥明詩遠在境外唔介意嘅,佢好大方。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!