掃呢頁CODE去手機

2020年12月27日 星期日

Kellyjackie患抑鬱巔峯期體重逾200磅 91歲婆婆偷泣醒覺要珍惜生命 #Kelly #伍樂怡 #陳慧琳

創作歌手Kellyjackie(陳曉琪/KJ)15年前在網上發佈一曲《他約我去迪士尼》迅速爆紅,最近再次成為網民熱話,但談論的不是她的音樂,而是她的暴 ...






創作歌手Kellyjackie(陳曉琪/KJ)15年前在網上發佈一曲《他約我去迪士尼》迅速爆紅,最近再次成為網民熱話,但談論的不是她的音樂,而是她的暴脹身形,不留情面叫她做「Kellyfatty」,又指是「童年崩壞系列」,盡是傷人說話。

Kellyjackie的體重巔峯期超過200磅,日前接受《蘋果》專訪時已回落不少,她笑着說:「終於有返少少輪廓,哈。我諗年初做《警訊》主持係最癲,睇留言幾得意,話我肥過部坦克車,朋友怕我會hard feeling。但入行咁耐,明白網絡世界係咁,多謝佢哋花時間留言,用另類方式提醒我。」KJ透露情緒多年來起起跌跌,試過幾日幾夜不進食,又試過暴飲暴食「唔知飽」,問其原因,她也說不出一個答案,但或許與太早成名有關。

當年只有16歲的KJ,會考期間創作《他》,隨着網上人氣很快便獲唱片公司賞識,簽約成為正式歌手,但其後與舊公司發生合約糾紛,令歌唱事業停滯不前,遇上人生第一個低潮。「以前每個歌手差唔多三星期就出一隻新歌,但我連續兩、三年都係唱《他》,你會見到台下其他歌手粉絲嘅口型『仲係呢首歌呀?』⋯⋯我嗰刻仍然要keep住帶歡樂畀大家,可能食埋食埋(委屈),入咗身體都唔知。」

KJ不自覺患上抑鬱症,會用好多方法「懲罰」自己,例如不准接觸最愛的音樂,又會拉起窗簾將自己困於不見天的房間。為尋找一個可以盡情痛哭的空間,KJ選擇去戲院睇早場,「好錯㗎個生活,3、4日唔食、唔瞓,搵啲自己好驚嘅恐怖片嚟睇,成件事好自虐。」直到一天,她見到91歲的婆婆偷泣,令她醒覺不可以再讓家人擔心,「我係單親家庭長大,同婆婆媽咪一齊生活,嗰段時間我係變咗第二個人,對住屋企人好暴躁,上網睇抑鬱症病徵,發現除咗輕生一項,其他都中晒。」

抗拒求醫,多年來尋不同的自然療法,例如音差、香薰精油、水晶、身心靈治療等等,KJ亦幸運地遇上前輩米雪,介紹律師幫忙解決合約問題,讓她漸漸走出絕境,還繼續讀夜校進修,終獲取工商管理學士學位。但2017年突如其來的疾病,又再一次打沉了KJ。她做了一個胃部手術,體重開始失控,她說:「一直以為自己好返,但原來仲有好多情緒未處理好,我學好多嘢,雙截棍、跟黃秋生學戲、跟彭秀慧老師學舞台劇,好想裝備自己,令支持我嘅人唔好失望,但原來只係裝作堅強,將一啲嘢冚到好埋。係後來朋友話我知,原來我一有壓力就不停擺嘢入口,叫到成枱炸雞pizza,一路諗嘢一路食,自己唔覺得飽,完全唔係enjoy食物,唔係enjoy做緊嘅嘢,甚至唔係enjoy緊生命。」

今年7月,KJ參加了戲劇老師甄詠蓓舉辦的「迷失的小孩」(Lost Child)藝術展,並以《來一場用耳朵「寫」的音樂記事本》為作品命題,「寫」有斷捨離的「捨」意思,盼在迷失時尋回自己。「每個人隨住年齡增長、工作壓力,可能將某些事放埋一邊,我將以前抑鬱症嘅療程當日記咁寫低,希望透過呢個project將自己同『內在小孩』和好返,釋放抑壓嘅情緒。」即使經歷好多,但她從來沒有放棄音樂,繼續有教人唱歌,在網上開Live,她說:「我唔開心嘅時候都係聽別人嘅歌,令自己情緒好返,既然上天畀咗呢把聲音我,亦希望發揮呢方面嘅才能,亦係我成日講嘅用生命影響生命。」

採訪:嵐山

攝影:陳俊強

場地提供:Mrs Happy Club

髮型: Kenny Chan @ Hair

服裝: Noveltylane

Kellyjackie在15年前憑《他約我去迪士尼》人氣急升,可惜合約糾紛,令她有5年沒有新歌。


Kellyjackie熱愛音樂,希望用生命影響生命。


Kellyjackie曾患上抑鬱,將自己困在房間幾日幾夜,拉起窗簾,不見開明。


Kellyjackie兩年前轉做歌唱老師,部份學生更是她的粉絲。


KJ現場唱《他約我去迪士尼》,歌聲依然動聽。


KJ曾見過婆婆因為擔心自己偷泣,令她醒覺。(圖片由受訪者提供)


KJ在單親家庭中長大,媽媽亦是她另一位精神支柱。(圖片由受訪者提供)


童年時的Kellyjackie十分可愛。(圖片由受訪者提供)


(圖片由受訪者提供)


初出道時的Kellyjackie身材纖瘦。(互聯網圖片)


Kellyjackie讀書時,已有機會跟偶像Kelly合作。(資料圖片)


KJ曾為做歌手放棄升學,之後報讀夜校,終在2012年獲工商管理學士學位。(微博圖片)


KJ形容跟吳若希一凹一凸,但卻是好夾的老友。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!