掃呢頁CODE去手機

2020年12月27日 星期日

造星III總決賽丨毛舜筠讚ANSONBEAN「係《造星》粒星」 網民狠批:評語好廢 #毛舜筠

(節目截圖)今年的《全民造星III》在零觀眾入場的情況下,現場氣氛跌至低點,而台下似乎就只剩下四位評判毛舜筠(毛姐)、鄧麗欣(Stephy)、王菀之和 ...




(節目截圖)


今年的《全民造星III》在零觀眾入場的情況下,現場氣氛跌至低點,而台下似乎就只剩下四位評判毛舜筠(毛姐)、鄧麗欣(Stephy)、王菀之和ViuTV製作部副總裁金廣誠,但大家都只是一面倒「有讚無彈」,反遭網民鬧爆「好假」,寧願召喚之前的評判欣宜、許廷鏗做總決賽評判。

在第二輪的比賽後,評判輪流對每位參賽者給予評語,當KLAU唱完後,Stephy向他說:「今晚睇到,同電視睇到嘅你唔一樣,好舒服,好感動,好好睇,所以得唔得到獎,你已經贏咗。」之後又讚Cloud:「我睇到佢有好多可能性,頭先黑色嘅rock,而家白色嘅柔情,好駕馭到舞台,印象非常深刻,但最令我深刻係之前你嘅演戲,我非常欣賞你。」但都未夠毛姐讚得誇張,指ANSONBEAN是《全民造星》這顆「星」,她說時有點語窒,逐個逐個字說:「唱得、跳得,有樣,有台型,《全民造星》你就係嗰粒星!咁靚仔,去做戲啦,演技方面會有新嘅發揮。」她直認已被ANSONBEAN俘虜。NY跳唱完,毛姐再說:「當然啱我睇,你喺10強嘅表演已經好吸引,好精彩。」

反而網民不留情面嘲笑評判:「班評判啲評語聽到好尷尬」、「叫返牙醫返嚟好無」、「今晚評判啲comment個個都讚到無野好彈咁」、「點解唔搵欣宜同鏗鏗做評判呀?」、「評審D評語好廢」、「啲評判個個都淨係識有讚冇彈?唔掂喎,有啲位我都聽到唱甩咗佢哋唔講嘅?」。

最大驚喜位,可說是經常被指「發呆」的CY竟然一語K.O金廣誠!當金廣誠給評語時說:「你把聲有少少Eason嘅初期,我好想你有自己Style出到嚟。」CY反駁:「但呢個係我把聲嚟個喎,我平時講嘢把聲都係咁個喎。」全場靜晒。

毛姐形容ANSONBEAN:「《全民造星》你就係嗰粒星!咁靚仔,去做戲啦。」甚有欣宜「姐姐好鐘意」影子,被網民批評評語廢。(節目截圖)


Stephy前早為ViuTV拍《男排女將》,今日亦成為《全民造星III》評判。(節目截圖)


欣宜之前爆出金句「姐姐好鍾意」,成為今年經典場面之一。(節目截圖)


黃劍文有方方伴舞,毛姐:「你唱歌喺10強裏面係數一數二,二汶形容你靚仔,我聽到『吓,係咪有啲誇張呀?』,但你經過磨鍊,而家有自信,《全民造星》做咗個歌神出嚟。」


方方在之前的比賽與Kimman同樣是B組,20強兩人對戰,今日方方都肯為Kimman伴舞。


ANSONBEAN跳唱後,毛姐指:「唱得、跳得,有樣,有台型,《全民造星》,你就係嗰粒星;咁靚仔,去做戲啦,演技方面會有新嘅發揮。」她直認已被ANSONBEAN俘虜。


ANSONBEAN在評判分數中排第二。


K Lau第三輪唱《發現號》,鄧麗欣向他說:「今晚睇到喺電視睇到嘅你嘅唔一樣,好舒服,好感動,好好睇,所以得唔得到奬,你已經贏咗。」


KLAU的這輪表現,是今晚少有的廣東歌。


Alina表演有Manson幫手,ViuTV高層金廣誠表示:「4年前佢唱歌由頭喊到落尾,今晚係另一個佢,刮目相看,完全可以喺紅館做show。」


Mischa葉巧琳


Ben趙祥誠


NY鍾諾言


CY被金廣誠指把聲似Eason出道初期,他反駁:「我把聲係咁。」


網民指《全民造星III》講得最好是司儀強尼。(網上圖片)


網民狠批《全民造星III》評判評語「好廢」。(網上圖片)


網民狠批《全民造星III》評判評語「好廢」。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!