掃呢頁CODE去手機

2021年1月11日 星期一

萬千星輝頒獎禮2020:擊敗強敵龔嘉欣 蔡思貝逆轉贏視后 #萬千星輝 #蔡思貝 #視后 #龔嘉欣

《萬千星輝頒獎典禮2020》最矚目獎項之一嘅「最佳女主角」賽前鬥得難分難解,《殺手》龔嘉欣、《踩過界II》蔡思貝、《反黑路人甲》高海寧勢均力敵,3女當 ...




《萬千星輝頒獎典禮2020》最矚目獎項之一嘅「最佳女主角」賽前鬥得難分難解,《殺手》龔嘉欣、《踩過界II》蔡思貝、《反黑路人甲》高海寧勢均力敵,3女當中龔嘉欣被睇高一線,雖然佢率先攞咗馬來西亞視后,不過最終由蔡思貝飾演嘅「癲姐」力壓群雌,爆冷封視后,好姊妹何雁詩飛撲獻吻祝賀,一班好姊妹臨尾出盡法寶幫她拉票可謂功不可沒。


思貝表示3年前首次獲頒「我最喜愛電視女角色」獎時,於頒獎台上諷刺表示自己也不喜歡自己,而3年後的今天,認為自己成長及經歷也不少,感謝身邊一直陪住她走向前的朋友,湯洛雯、楊秀惠、王君馨等一班姊妹,她說:「多謝大家對我包容,好多地方我做得未夠好....7年嚟成日聽到人講都係打份工,唔使咁搏,但我係有熱誠同團火,有執着先成就到角色,我並因為執着先得罪人,我會改。」


事後蔡思貝接受訪問,提到從當選港姐至今已7年,問到可感到年資短已奪視后?她說:「我從來冇諗過用幾多年時間去攞視后,但呢個都係目標,頭先喺後台見到啲監製,話見到我進步好多,好開心,因為我真係好努力,好用心去做人,呢條路一直都唔容易。」而年前攞角色獎時,曾揚言會不停進步,笑指當時絕非順口開河,寄望能做一些事令大家看到她的努力,她說:「個獎好重,我好開心,因為禁聚令關係,暫時喺屋企同父母慶祝先。(緋聞男友胡鴻鈞呢?)頭先見到佢都有叫我加油,感覺似發夢。(佢都有獎攞,會一齊慶祝?)佢係音樂獎,唔同範疇。(唔一齊慶祝?)又唔會,大家係朋友。(3年前講過唔鍾意自己!)依家鍾意自己啦,會愛錫自己!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!