掃呢頁CODE去手機

2021年1月11日 星期一

馮盈盈:鄭衍峰被問邊個身材好啲 馮盈盈激到噴火反眼 #鄭衍峰 #馮盈盈

前港姐馮盈盈被東網踢爆同大隻主播鄭衍峰極速閃分,但喺最近1集嘅《#後生仔傾吓偈》中繼續耍花槍,盈盈仲打爛醋埕,佛都有火!呢集題目係「情侶間最難答的問題 ...




前港姐馮盈盈被東網踢爆同大隻主播鄭衍峰極速閃分,但喺最近1集嘅《#後生仔傾吓偈》中繼續耍花槍,盈盈仲打爛醋埕,佛都有火!


呢集題目係「情侶間最難答的問題」,鄭衍峰就話有好多女仔都會問:「到底你啲Ex身材好啲,定我身材好啲?」佢就話點答都死:「我依家答,即係我幻想番Ex嘅身材,咁又死,我話你身材好啲,咁又……」坐正佢旁邊嘅盈盈聽到擘大個口得個窿,啞口無言,而陸浩明(6號)就即時大叫:「講大話囉一定係!」而盈盈更無名火起,用高8度聲線嗌:「你做咩話人哋講大話?唔准屈人講大話呀!」


鄭衍峰之後問:「通常咁問得,都知自己係冇對方身材咁好,所以想得到優越感?」仲無視盈盈不斷咁問:「You sure?」最後鄭衍峰就話最終可能會答自己冇拍過拖!盈盈就話聽過一種幾好嘅答法:「就係『谷出嚟咋嘛,你谷嘅話仲勁啦』!」6號再插嘴話:「即係依家呢位冇咩喇喎!」盈盈再次被辣着:「谷係要有啲嘢先谷得出嘅!」唔知係咪鄭衍峰驚盈盈嬲豬,即時補多句:「問我嗰位女仔嘅身材都唔錯,但佢覺得自己比前任遜色,所以特意問呢個問題!」點知盈盈都係唔多滿意,兩人繼續針鋒相對!


而呢個時候黃美棋就問:「點解要咁執着佢個身材好唔好呢?」點知全場靜晒望住兩位,盈盈就衝出嚟話:「你問我?關我咩事啫?又唔係我!」鄭衍峰都轉移話題問大家有咩問!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!