掃呢頁CODE去手機

2021年1月11日 星期一

陳自瑤:【頒獎禮後即返歸湊女】陳自瑤多謝網民隻字不提王浩信 #王浩信 #陳自瑤

尋晚再獲得視帝殊榮嘅王浩信,致詞時激罕多謝老婆陳自瑤(YoYo)成為全晚焦點,皆因YoYo被影到木無表情、眼神空蕩,面黑黑咁,其Cap圖更瘋傳網絡!而 ...




尋晚再獲得視帝殊榮嘅王浩信,致詞時激罕多謝老婆陳自瑤(YoYo)成為全晚焦點,皆因YoYo被影到木無表情、眼神空蕩,面黑黑咁,其Cap圖更瘋傳網絡!而YoYo尋晚就話有啲唔舒服返屋企先,但原來佢都未有得即刻休息,要幫阿女準備今日嘅功課,佢上載咗張影住部電腦及寫住「Please print worksheets and timetable Thank you(麻煩打印工作紙同時間表 謝謝) (仲有一個心心圖案)」嘅紙,唔知係咪阿女寫呢?而YoYo就話:「回家還要替小寶貝準備明天功課,事業家庭兩兼顧,真的不容易!但我會盡力做到最好!💪🏻💪🏻Good night!💜」果然係好老婆好媽媽呀!


而今日,佢再上載多張性感靚相,多謝大家投佢票,不過就隻字不提老公:「雖然昨晚未能得到任何獎項,但能夠參與已經很感恩,因為『錢莉媛』給我的已經很多,我最想感謝的是投過我票的每一位朋友,多謝大家,在心中,我會繼續做好自己!」有網民留言:「王生,公開多謝你!」點知有另一網民回應:「多謝YoYo她照顧女兒,不是多謝老婆😶」另外仲有好多人留言為佢加油打氣呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!