掃呢頁CODE去手機

2021年1月11日 星期一

ANSONBEAN@《造星III》季軍因張國榮愛上表演 不理母反對堅持入行 #張國榮

ViuTV節目《全民造星》監製花姐(黃慧君)曾說:「呢個節目係要搵一個偶像!咩叫偶像?即係唱歌、跳舞、演戲任何一方面,都會令到啲女仔為佢尖叫。」誠然, ...






ViuTV節目《全民造星》監製花姐(黃慧君)曾說:「呢個節目係要搵一個偶像!咩叫偶像?即係唱歌、跳舞、演戲任何一方面,都會令到啲女仔為佢尖叫。」

誠然,要在眾多被指是「甩皮甩骨」的參賽者中,找到一位亮眼而有認受性的偶像,是一項艱辛的希望工程,不過正正是參賽者的不完美,才能令觀眾在節目過程裏,和參賽者們同笑同哭。事實亦證明,姜濤和MIRROR的成功,印證了「造星」的潛力。而今屆《造星III》,無論話題性和觀眾投入度,均比前兩屆優勝,當中剛過20歲生日的ANSONBEAN(陳毅燊),賽前一直被外界視為冠軍大熱人選,IG followers亦由賽前數千人躍升至現時4萬人,憑孩子氣笑容及「bean bean有力」的舞功,吸納一批「豆迷」之餘,決賽前已狂吸廣告搵銀。

ANSONBEAN最終只獲季軍,令不少「豆迷」感到失落,他日前接受《蘋果》訪問時,亦承認當晚表現拘謹和用力過度,成為失分死因。

「覺得自己唔夠淡定,表演要剛柔並重,我就一味『爆爆爆』用盡力,又收唔返,臨場發揮唔好。當你緊張時,都會影響表情同演繹,台下評判會睇得一清二楚。」他賽後檢討分析當晚緊張原因,其中一個因素是受台下的「觀眾」影響所致:「正確嚟講,當晚除咗評判外,其實係冇觀眾,只得螢光棒,而表演過程中,表演者係會不斷將啲energy射出去,但嗰晚感覺好似冇嘢返嚟,我估如果有現場觀眾可能會好好多,有佢哋鼓勵甚至一個半個反應,相信對每位參賽者都有幫助。」雖然未能登上冠軍寶座,不過ANSONBEAN卻認為這半年來,學到和累積下來的經驗終身受用,坦言當初入到10強已超出自己所想。

ANSONBEAN家住九肚山,媽媽林佩佩是城中著名跳舞導師,早在30幾年前已經開設舞蹈學校,桃李滿門。有如此猛料媽咪,記者笑ANSONBEAN早已贏在起跑線,他卻反指媽媽當初堅決反對他入行:「我細個時媽媽返工好忙,佢唔想留我喺屋企,咪帶埋我去表演囉,擺咗架BB車喺台前面,就係咁唔多唔少都會影響到我,直到Micheal Jackson過身後,同埋喺電視睇到張國榮一個表演,就開始鍾意跳舞,但對我媽媽嚟講,佢反而有啲抗拒,唔係咁鼓勵我做呢行。」

原來Bean媽之所以反對,是當初希望阿仔在英國大學畢業後,能在當地搵工落地生根,結果ANSONBEAN兩年前讀完中學後火速飛返港,一心一意進軍演藝界。

「其實當時英國嗰邊已經有大學收咗我,不過我最後都冇聽阿媽話,返咗嚟,因為讀完嗰兩年,更加肯定自己條路,覺得香港呢邊節奏快啲,而且lifestyle亦都啱我多啲。原本有諗過返嚟考演藝,但發現自己唔適合讀演藝呢科,而係要踩入去親身去試,咁我都鍾意business,而家就喺科大讀緊business marketing,反正叫做畀多條路自己行。」

ANSONBEAN其中一個「殺着」,便是其招牌矇豬眼和帶有親和力的笑容,訪問中,每當面對不懂招架的問題時,ANSONBEAN總會以這個「人畜無害」的笑容招架,就如問他戀愛問題時,他一味靦腆地笑,依依哦哦一輪,依然是詞不達意:「即係……係囉,唉!算啦,純粹我都冇拍拖,以前係有嘅,但而家冇囉,冇特別諗,亦唔打算拍拖,可能等我老啲先啦。」問他有沒有妹妹仔埋身?他耍手擰頭說:「冇呀冇呀,我get唔到呀!」問他可有心儀理想對象?他繼續兜圈說:「其實我之前都諗過訪問會問我呢啲問題,我嘗試諗答案,但都係諗唔到,外表、心靈?咁當然兩樣都想要」即使時代進步,戀愛對偶像來說始終是忌諱的話題,就如ANSONBEAN,無論記者如何旁敲側擊,他都保持着這個「無辜臉」,20歲仔,前途無量。

在《造星III》節目中,B組導師彭秀慧曾透露在眾多參賽者中,唯一見過ANSONBEAN是會看書的。訪問當日,記者突擊檢查其背囊,發現他隨身攜帶的英文書《The 7 Habits of Highly Effective People》,封面已被揭到相當殘舊。他說:「其實本書嚟嚟去去睇咗幾次都未睇晒,始終比賽時間好浮動,而家會慢慢pick up返自己嘅生活節奏。」

ANSONBEAN透露書中有不少教人管理自己的貼士,而他對日常生活的規範亦頗多,對飲食節制猶如禁慾一樣,零食少掂,蕉不離口,「豆迷」知他喜愛食蕉,更會奉上一梳梳蕉當小禮物。他說:「蕉嘅熱量比零食低兼飽肚,唔容易致肥嘛!」至於不少都市人習慣一瞓醒就要睇電話,他亦說:「比賽嗰時我都慣咗一起身就機不離手,呢啲小習慣會影響到我其他方面,例如約人會多咗遲到,所以而家要習慣番一起身唔好睇電話,要去刷牙、沖涼同食早餐先。」

採訪:王梓嫚

攝影:陳慧安

攝錄:廖達燊、馮嘉銘

Hair : Alex So @ The Attic

Make up: San Chan

Outfit : Calvin Klein Jeans

在《造星III》獲季軍的ANSONBEAN,坦言已超越自己所想。


ANSONBEAN承認決賽因太緊張導致失分。(資料圖片)


ANSONBEAN透露現時沒有拍拖,亦未打算拍拖。


鍾意睇書多過打機的ANSONBEAN,現時正看英文書《The 7 Habits of Highly Effective People》。


彭秀慧曾說ANSONBEAN是睡寶寶,訓練時何時何地都可以隨時瞓得着。


ANSONBEAN剛滿20歲,年紀輕對入娛樂圈絕對有利。


ANSONBEAN因張國榮和MJ關係,令他立志入行。(資料圖片)


ANSONBEAN一家住九肚山豪宅,被指贏在起跑線。(IG圖片)


ANSONBEAN和細佬好似樣。(IG圖片)


ANSONBEAN兩年前負笈英國留學,但為了實現夢想,決定返港。(IG圖片)


開設3間舞蹈學校的林佩佩,身型甚fit。(IG圖片)


哈囉喂當日,ANSONBEAN化了喪師妝搭地鐵。(IG圖片)


媽咪亦陪阿仔一齊玩。(IG圖片)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!