掃呢頁CODE去手機

2021年4月8日 星期四

謝安琪報名考棍波牌阻老公買新車 張繼聰又有藉口送禮 #張繼聰 #謝安琪

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}期待Kay考獲電單車牌後著啱 ...




期待Kay考獲電單車牌後著啱衫,同老公一齊開電單車出遊。

張繼聰在情人節送了一架電單車給太太謝安琪做禮物,當時謝安琪(Kay)自言沒有電單車車牌,然後上月Kay生日,阿聰再謂老婆值得擁有多一部電單車!

Kay今日就在社交網上載穿著寬鬆衣服騎電單車照,強調拍攝當日只是去報名考牌,沒想到可坐上電單車感受,故服裝方面出錯了。她更誓要考到棍波牌,「雖然服裝方面,可以話係嚴重出錯,但係無損我凌厲嘅眼,我究竟諗緊乜嘢?我係諗緊……屋企全部都係棍波車,我一定要考到棍波車牌,如果唔係,有人又有藉口……再買新車」,並Tag了老公。

話口未完,阿聰給老婆貼文留言:「咁高興,一定要送份禮物俾(畀)你,賀一賀佢」,網民紛紛留言「So Sweet…但係我聞到伏味」、「你說得對!考到係應該獎勵架新車嘅」、「考唔到又要送禮物鼓勵」、「每天都有理由買新車」等。

Kay與阿聰總有不少小情趣。

謝安琪全文:

報名

稍為說明一下

呢張相拍攝當日

我只係去報名

所以服裝方面黎講

可以話係錯晒

我冇諗過原來報名當日

可以得到機會

坐上電單車感受一下

感謝導師安排

雖然服裝方面

可以話係嚴重出錯

但係無損我凌厲嘅眼神

我究竟諗緊乜嘢?

我係諗緊......

屋企全部都係棍波車

我一定要考到棍波車牌

如果唔係

有人又有藉口……

再買新車 @louischeung2013

為咗呢個原因

一定要考棍波

事情就係咁樣決定

Kay在情人節收到的禮物。


鍾意就快D Share啦!