掃呢頁CODE去手機

2021年4月8日 星期四

孫慧雪:成年冇做Facial!孫慧雪膽生毛晒終極素顏照 #孫慧雪

孫慧雪假假地都做過性感女神,雖然依家專心相夫教子,但個樣點都要Keep!不過喺疫情下,之前美容院冇開,加上成日湊仔,搞到佢連Facial都冇得做!等咗 ...




孫慧雪假假地都做過性感女神,雖然依家專心相夫教子,但個樣點都要Keep!不過喺疫情下,之前美容院冇開,加上成日湊仔,搞到佢連Facial都冇得做!


等咗咁耐,佢終於有得做Facial喇,雪雪仲晒終極素顏照,見佢喺冇化妝下,個樣係有啲難認,但皮膚仲係好好,成年冇「保養」過,都算係咁啦,不過佢似乎唔太滿意,並留言:「成年無做facial,最近毛孔粗咗!黑眼圈大咗,啲斑多咗!」佢仲話希望呢張相冇嚇親大家,不過網友就話佢素顏都咁靚,叫佢擺多幾張出嚟呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!