掃呢頁CODE去手機

2021年4月10日 星期六

霍啟山:霍啟山仲係黃金單身漢 朱玲玲心急:點算呢? #朱玲玲 #霍啟山

朱玲玲非常心急啟山的人生大事。朱玲玲與兒子霍啟山今日出席活動,朱玲玲指向來支持小朋友追尋夢想:「會畀佢哋試好多唔同科唔同經歷,霍家好重視運動。」她自言 ...




朱玲玲非常心急啟山的人生大事。


朱玲玲與兒子霍啟山今日出席活動,朱玲玲指向來支持小朋友追尋夢想:「會畀佢哋試好多唔同科唔同經歷,霍家好重視運動。」她自言讀書時沒有參加運動及藝術活動,很遲才找到這方面的興趣。啟山稱由細到大都熱愛足球,中學時是壁球校隊及考取了教練牌,問到以前夢想是否做職業足球員?他笑說:「我希望可以搞到世界盃。」


另外,朱玲玲曾透露對啟山的人生大事甚為心急,啟山表示現時沒有拍拖,對於婚姻大事,他說:「順其自然,呢一刻都係事業為主,人生大事方面會keep住努力。」朱玲玲無奈說:「點算呢?(你有冇介紹女仔畀佢識?)要佢自己揀,佢先服。」


至於會否羨慕哥哥霍啟剛組織家庭?他坦言:「見到小朋友一定開心,我哋每個周末都係家庭日,會花好多時間一家人一齊,我自己就順其自然,有啱對象會認真考慮。(對象係咪要志同道合,喜歡運動?)最主要係性格同大家夾,我自己都做好多運動,要有共同喜好。」


而霍啟剛、太太郭晶晶及兒子霍中曦也有到場,啟剛指媽咪覺得今次活動很有意義,加上她也有參與運動及藝術,希望她能享受是次活動。問到兒子是否經常陪啟剛出席公開活動?晶晶表示:「囝囝要返學,爹哋要返工都好忙,有時間就會。」


啟剛稱假日是家庭日,會陪小朋友踏單車,問到兒子是否有運動天分?他說:「天分唔敢講,但興趣係有,佢學咗劍擊一段時間,強過玩球類運動。」至於有否遺傳到晶晶的水上運動天分?晶晶坦言:「我要小朋友識游水,大仔同二女都識,細女太耐冇游可能忘記咗,因為游泳池關咗一段時間。(依家小朋友可以返學係咪鬆口氣?)其實都係,屋企冇咁多人,但佢哋喺屋企都好開心,好熱鬧。(啟剛話你有時教小朋友都好忟?)做媽咪都係咁,唔知點解,主要都係因為做功課,大仔依家二年級要逼,我都想佢自覺。」


啟剛笑言晶晶忟功課,他就忟大仔吃飯問題:「佢食得好慢,含住啲飯唔吞。」他自認有時也會對小朋友發惡,小朋友就會跑到晶晶身邊。問到會否想小朋友繼承其夢想,他說:「由佢哋,唔應該將我哋嘅夢想放喺佢哋身上,但會想佢哋多啲出來睇吓呢個世界。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!