掃呢頁CODE去手機

2021年4月10日 星期六

張栢芝:【點解冇朋友?】張栢芝終於講真話:因為怕自己受傷害! #張栢芝

張栢芝因拍內地綜藝節目《乘風破浪的姐姐2》人氣急升,佢同其餘13位最後留低嘅姐姐亦敵亦友,大家都想贏之餘,喺呢3個多月嘅相處,彼此都建立友誼。繼之前天 ...




張栢芝因拍內地綜藝節目《乘風破浪的姐姐2》人氣急升,佢同其餘13位最後留低嘅姐姐亦敵亦友,大家都想贏之餘,喺呢3個多月嘅相處,彼此都建立友誼。


繼之前天后容祖兒同內地女星陳小紜擁抱世紀大和解後,栢芝喺尋日播出嘅第5場總決賽中,就打開心窗講心底話,節目規定姐姐自設一個問題問自己,栢芝嘅問題係「姐姐們到底有多喜歡我和不喜歡我?」佢就因怕自己受傷害,所以唔敢主動結交朋友:「之前我沒來的時候,是非常不懂得交朋友。我喜歡跟我的家人,因為我覺得家人是一輩子,朋友方面,我害怕受傷,所以我就不敢把友情延續下去。」


但就因為上咗《姐姐2》,令佢改變自己諗法,就係咁主動結識一班姐姐好友。唔少網民都大讚栢芝講出自己心底話,成長咗唔少,希望佢之後有美麗人生。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!