掃呢頁CODE去手機

2021年4月10日 星期六

林作媽帶古天樂、吳君如媽咪觀賽打氣:我而家要搞靚啲皮膚等出鏡│組星媽隊撐「林鍾大戰」 #古天樂 #吳君如 #林作

林作媽帶古天樂、吳君如媽咪觀賽打氣:我而家要搞靚啲皮膚等出鏡│組星媽隊撐「林鍾大戰」
林作媽帶古天樂、吳君如媽咪觀賽打氣:我而家要搞靚啲皮膚等出鏡│組星媽隊撐「林鍾大戰」發布日期:2021-04-1015:00已複製鍾培生與林作的「林鍾 ...




  • 林作媽帶古天樂、吳君如媽咪觀賽打氣:我而家要搞靚啲皮膚等出鏡│組星媽隊撐「林鍾大戰」

  • 發布日期:2021-04-10 15:00






鍾培生與林作的「林鍾一戰」鬧得熱烘烘變城中話題,擂台戰更鐵定於9月舉行,除二人開始密密操練迎戰,更有不少人加入「戰團」,事關這個大騷,除二人外,還會邀請人氣YouTuber、當紅樂隊做表演嘉賓,甚至有兩台藝人對戰,最貴票價暫時擬定為3萬大元。

「林鍾一戰」如漣漪效應不斷擴散。林作雖指媽咪未當一回事,以為「玩玩吓」。但兒子跟鍾培生對壘,林作媽其實早有準備,日前她出席被圈中人稱為隱世美容院的「晨琦坊」活動時,便揚言因組明星媽咪隊出席比賽,故要把握時間,極速將皮膚變靚準備當日出鏡,實行跟林作同步做好裝備:「阿Joe不嬲做嘢都係咁認真,要做就要做到最好,所以我覺得佢一定贏,身邊好多朋友都話要嚟睇,幫阿Joe打氣,好似早排同古天樂媽咪、吳君如媽咪同埋佘詩曼媽咪食飯,佢哋都話要買飛撐林作,到時我哋媽咪隊一定出埋鏡,所以而家開始要扮靚啲,小虹姐(美容院老闆娘)係朋友,佢一定會幫我搞到容光煥發。」

這間美容院在圈中早已很有名氣,不少城中名人明星都有光顧,其中包括白韻琹謝偉俊、不老港姐女神吳婉芳、亞姐李妮以及十優港姐麥明詩在參賽前,就頻頻拍到出入美容院,取得冠軍後,更感激到要戴后冠跟老闆娘影合照。





----------------------------

壹週刊 31年 和你壹路同行

回顧31年走過的路

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

 前亞姐李妮升呢做媽咪後,湊女之餘,也抽空出席美容院開幕派對。

 謝偉俊跟白韻琹都是愛靚之人,不講不知,原來阿Paul也有做facial習慣。

+8
被視為香港設計教父的陳幼堅(右二)久未露面,當日也有畀面出席活動。

 前亞姐李妮升呢做媽咪後,湊女之餘,也抽空出席美容院開幕派對。

 謝偉俊跟白韻琹都是愛靚之人,不講不知,原來阿Paul也有做facial習慣。

被視為香港設計教父的陳幼堅(右二)久未露面,當日也有畀面出席活動。

林作媽相識滿天下,不時會相約佘詩曼媽咪(中)、古天樂媽咪(右二)以及吳君如飲茶傾偈。

吳君如媽咪早前跟林作媽吃飯,表示要買飛捧場。

古媽媽跟林作媽都有個寶貝叻仔,兩人更會相約睇古天樂有份參與的電影。

62歲魏秋樺(右一)同屬美魔女一族,當日也有分享扮靚心得。

53歲吳婉芳是逆齡女神的表表者,完全看不出已經五字頭。

 麥明詩奪冠軍後,帶埋后冠多謝老闆娘。

 林作媽人脈廣,家中常客包括有樂易玲。


鍾意就快D Share啦!