掃呢頁CODE去手機

2021年5月10日 星期一

衛志豪上《開心大綜藝》遭疑似行內人譏笑「太老土阿婆都唔睇」 #衛志豪 #開心大綜藝

(IG截圖)《開心大綜藝》被視為曾志偉和王祖藍成為TVB副總經理和首席創意官(創意總監)後執掌的頭炮,可惜這個大型直播綜藝節目隨時淪為「炮灰」收視平平 ...




(IG截圖)


《開心大綜藝》被視為曾志偉和王祖藍成為TVB副總經理和首席創意官(創意總監)後執掌的頭炮,可惜這個大型直播綜藝節目隨時淪為「炮灰」收視平平,更多次惹起爭議,由記者會上扮姜濤,至第一集祖藍扮藍太,最後要發道歉聲明「永久離開《開心大綜藝》呢個舞台」。

衛志豪早前有份參與節目,卻跟一位疑似行內人開戰!事源他昨日在IG限時動態直擊綵排情況,怎料有人私訊傳MIRROR開騷的相片給他,留言寸《開心大綜藝》太老土,「阿婆都唔睇」,衛志豪表示自己不認識相中的姜濤和AK,更嬲爆反問是否應該send給魯輝(ViuTV總經理魯庭暉),質疑對方是否「食錯嘢」,疑似行內人已立即道歉指自己send錯。

衛志豪公開二人的對話截圖,今日再撰千字文反擊,指自己嬲到「瞓唔着」,他反問:「我想問吓識得我嘅朋友,有冇人可以答到我,呢個人究竟正職係做乜,友台工作人員、演唱會宣傳人員、藝人經理人、定保母?」

衛志豪又斥該名疑似行內人的動機:「呢位先生唔知點解係都要撩我,我真係忍唔住,你唔delete啲對話我都冇咁嬲,你delete即係你覺得唔啱數,最憎啲人講過嘅嘢唔算數,答咗你咁耐,最後話可能send錯,咁我唯有講出嚟等大家評吓理,如果我有錯,我可以公開道歉。」

衛志豪透露昨日與一班演員上節目做嘉賓,與香港觀眾一同慶祝母親節,自覺好榮幸,並大讚節目製作認真,「我哋嗰部分短短幾分鐘,都排咗兩日,更何況一班表演嘅小朋友同埋四位上台又唱又跳嘅媽咪,我都唔知佢哋排咗幾耐!仲未計台前幕後同埋幾位司儀!仲有就係原本我冇親眼見到我都唔信,一位冇份演出嘅高層,我兩日綵排都見到佢一早企咗喺度,喺現場睇綵排畀意見,最後走嗰隻,佢之前睇咗幾多晚我就唔知」

他又指與發私訊的人並不太熟,稱自己以前做娛樂新聞十幾年,見盡大大小小明星藝人,一向懂得尊重別人,反問對方:「我唔知我個post有咩得罪你,你以咩身份同我講呢番話?」他更忍不住爆粗說:「你可以話我演技差、口才唔好或者樣衰都得,但你唔可以抹煞一個節目成功與否,每樣嘢都有人鍾意有人唔鍾意,你唔鍾意想叫人認同你?個節目我都有份做,你想我畀咩反應你,成個節目嘅人都係我朋友!個個都識十幾年!what the Fxxx !」

此外,46歲衛志豪直認不認識MIRROR:「唔認識呢班後生仔,佢哋都唔會識我,但我都佩服佢?!祝演出成功。」他又表示歡迎娛樂圈百花齊放,跟志偉同聲同氣。

有疑似行內人指《開心大綜藝》好娘,激到衛志豪瞓唔着。(IG截圖)


再發MIRROR開騷相片,讚「年青人」。(IG截圖)


指《開心大綜藝》阿婆都唔睇。(IG截圖)


衛志豪留言反擊。(IG截圖)


衛志豪有機會做《開心大綜藝》嘉賓,原本好開心。(IG截圖)


(IG截圖)


衛志豪與司儀之一的吳若希合照。(IG截圖)


志偉沒有出鏡都有在現場。(IG圖片)


昨晚的《開心大綜藝》可算陣容鼎盛。(IG圖片)


衛志豪撰千字文鬧爆疑似行內人。(Facebook截圖)


衛志豪撰千字文鬧爆疑似行內人。(Facebook截圖)


MIRROR騷的尾場門票被炒到天價。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!